BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

takkan ada perkataan last ok! aku tetap nak!

aku takleh tdo la, setelah aku telan pil -pil tido pun takdak efek!
sial punya otak aku ni! 
suk dah la lecterer nak mai observe!
pls la tdo wahai sayang
jgn duk mmp lagik
kekasih mu dah mati
takkan hg pun nak ikot terjun masuk dalam perigi buta
nak p mati ngan dia???
hg kena kuatkan semangat
tunjuk kat suma yg hg mmpu berjaya
walaupun dia takdak ngan hg
tp dalam hati hg, dia tetap ada
buat suma cam biasa
kalu nak text or call dia, save dalam draft ja
jgn sesekali sent
nnt hantu dia baca, naya hg.. haha

sumpah aku teringat
slalunya kalu aku takleh tido
dia akan temankan aku
tak kira la dia letih ke tak
dia tetap akan ada temankan aku
tp now dia dah takdak
kehilangan dia amat besar impaknya
aku merasakan kosong
hidupku kosong!
nasib ada mak n abah
ermmmmmmmmmm..


camna nak bg hidup semangat eh?
1. print pic dia, letak tepi pic channing tatum
2. buat slide show pic dia
3.sebelum tdo dgr recording suara dia
4. baca Al Fatihah kpdnya

semangat yang hilang
camna aku nak panggei pulang. eehe

0 comments: