BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

speaking eh?

tengs sayang
berikan aku satu semangat tuk hari ni
walau tiada kata2 seperti sebelum ni
walaupun hanya suaramu

then
aku terus kalut carik buku2
nak buat lesson plan la kununnya
satg ada kelas lect nk observe
(satu apapun aku tak buat lg, harap tak tido semalaman ja)

pastu aku dah buleh kuaq dr bilik ni
p jupa budak2 aku
say selamat maju jaya sayang2 cikgu
buat yg terbaek. (smbl kaver mata bengkak mcm kena tumbuk)hahah
bg cikgu hadiah kemenangan kamu nah
kalu tak sia sia cikgu abehkan masa tiap2 ptg
tunjukkan yg kamu suma buleh!
cikgu suka kalu kamu ada usaha
sbb cikgu pun sedang berusaha
carik kembali apa yg telah di rampas dr cikgu
jum kita sama2 berjaya

andai tak berjaya jugak
itulah takdir
siapalah kita untuk mengubah takdir
kita hanya mmpu berusaha dan tawakal
insyaAllah
akan terbuka jalan dan ruang tuk kita nikmati

ok ok
aku nk siap buat keja dah
out blog!
hanya kau tmpt aku nk ngadu sal hidup dan kisah cintaku
in love wif kenangan
**lawak kan? takpayah nak lawak sgt la
dah itu ja aku mampu :-(




0 comments: