BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 20, 2011

sepinya hati seorang perindu

bicara hati menguris jiwa
demikian yg ku rasa mlm ni
dingin malam tak sedingin hatiku berbicara sedih


ok! aku tak sepatutnya begini
tp itulah hakikatnya
hati ku senipis kulit bawang! mudah sgt t'koyak
aku tak mintak dijaga rapi, TAKPERLU
jus 1 msg sebelum aku tertanya2
mungkin kau tak merasa apa yg aku rasa
mungkin hati kita tak selalu sama
mungkin aku lebih manja mengada2
aku tak pasti!!!!!!!!

~ ~ ~

aku sedar siapa aku
aku hanyalah menumpang kaseh kan
pada yang setia mencurahkannya

aku mungkin hanya berkhayal kan
mereka cerita cinta itu
dan mungkin
dan mungkin dalam tak sedar
aku sudah memaksa sebuah hati untuk menyintaiku

apakah rasa ini?
bicarahatimerahberdarah?
bicaralukakembaliterusik?
uhh.. TIDAK!


TAKMUNGKINNNNNN!


berikanlah aku satu ruang!
ruang tuk merawat hatiku
takkan aku mampu nk biarkannya berdarah
aku jugak ingin bahagia
walaupun aku sebenarnya tak layak utk itu
tp aku jugak inginkan masa itu
walau hanya tuk seketika

>>>>>>>
mungkin aku belum biasa
mungkin aku perlu banyak belajar
mungkin dan mungkin dan mungkin kan


mungkin aku perlu byk bersabar
inilah dugaannya
lumrah bercinta
banyakkanlah bersabar
sabar itu separuh dr iman kan? =)

andai kau tahu:
"tak byk masa yg aku minta. masa aku pun cukup2 terhad. tp aku still cuba belakon mcm masa aku free. aku tak suka buat org menunggu2 aku dan aku juga tak suka menunggu. aku lemah. aku akui aku sgt mengada2. tp aku dah byk mencuba tuk berubah. aku dah tak mengada2. aku lebih suka kau inform aku kau tiada masa. so dat aku buleh set time. aku buleh buat keja aku, taklah aku ternanti2 akan hadirnya kau. aku bukan nk 24jam X 60 minet kau bersama aku. aku hanya harapkan sedikit ja perhatian. well kadang2 nak jugak jadik cam budak2. yelah kan dari kecik aku dah merasa tak dipedulikan. takkan smpi skrg pun aku perlu merasakannya lg?? aku cuma nak sum1 pedulikan aku, care sal aku. ok aku cuba paham kalu kau takleh buat, mayb kau tak biasa ngan aku yang mengada2. aku akui skali lg aku mmg suka diberi perhatian. kalu kau tak mmpu, jus inform, at least aku akan cuba biasakan diri.ini bukan yg pertama kalinya, tp ini yg paling menguris segalanya.apapun aku doakan kau berjaya. pisssss"

aku masih mengukir senyuman
itu sudah cukup!

0 comments: