BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 13, 2011

kaler kaler

suka! cek suka!!!
sgt suka! hehe

lama kot tak duk rsa tak cakap lama2 cam td tu
adakah sayangku dah kembali??
jawapannya musti la dah
ari tu dia p belayar sat, pastu bot tu karam
igtkan dia mati sekali
rupanya tak! hehehe
 tup tup dia sampai depan umahku
panggei "ayang! ayang!"
semacam bergetar2 hati ini, time ni jugak la  jantung aku mcm nak loncat keluar ja
nasib baek takdak kaki ja ha
so takleh p mana2 la jantung aku tu ha.. hahah


detik demi detik yang aku lalui
semacam ada sinar yang indah la
ok kecian sayang aku kan
penat dia berenang dalam lautan ayaq mata..ehehe
nasib tak lemas, kalu tak lg merana la aku..
apapun hadirmu sgt indah
kau yang terindah sayang
cintamu tersangat indah


sayang! jum carik pelangi
warnanya sgt cantik kan
jum kalerkan hidup kita camtu gak nak?
baru berseri2 :-)
ok ayg pegang water kaler, b pegang berus nah
b cetat kaler ngan berus b guna kaler yg ayg pegang tu ha
kita sambung kaler smpi hidup kita dah seceria pelangi itu nak?
seindah warna pelangi
itulah kamu!



aku dan kamu!

0 comments: