BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 28, 2011

27042011



my LOVE throb!!!!
wopsss!!

dia dah blk cuti!
eh tp aku bukan org pertama yg jupanya
sbb aku ada kelas :-(
ok soe baby takdapat jadik yg pertama..



tp after kelas aku abeh ptg tu
aku trus ke umah dia.. heheheehe
lantak la sesapa nak kata aku gatai ka, pulun ka, ngada2 ka
aku dah tak kisah ok!
yg aku kisah, aku nak sgt jupa buah hati pengarang jantung aku
si dia : yg badannya agak cekeding, mukanya agak cerah dari aku dan mata agak merah( sbb tak cukup tdo)humm....


yea yeah yeah!
TERUBAT rasa rindu ini
walau hanya menatap wajahnya **yela kan, nk buat apa2 takleh lg_ :-(
rsa hati ku berdebar2, jantungku mengepam darah sepantas super sonic berlari,
berdegup kencang sekencang taufan Lanina, nafas ku laju2 mcm awan terbang GOku


haishhhhhh!
awat ada macam2 rasa ni??
nk p tamau? nak p tamau? nak p tamau??
byk kepada nak nak nak nak!
yang tamau tu sbb aku ketaq truk(heran gak la, padahal nk jupa chenta hati)

0 comments: