BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 22, 2011

mati!

aku nak mati!
aku nak mati!
aku nak MATI!

aku nak hidup!
aku nak hidup!
aku nak nyawa untuk terus HIDUP!


pelik kan manusia
bila da dapat hidup, slalu mintak nak mati
bila da yang dah kompom sakit, dan tinggal berapa hari ja lg nak mati
asyek berharap nk idup ja..

~ ITULAH MANUSIA~


sering tidak nampak apa yang mereka ada
sering leka dgn dunia
>ada masalah sket, trus mintak nak mati la, akai nak lari dr masalah
>ada yang sakit sket, berusaha teruk utk hidup tp last2 mati jua akhirnya

kecian kan?
ni lah dugaan sebuah kehidupan
pengalaman sgt berharga dan mengajar segalanya

setelah bermacam liku kehidupan aku tempuhi
penuh lara dan duka
penuh suka dan gembira
walau berjuta senyuman dan airmata
itu hanyalah akan menjadi pengalaman
yang penuh dengan iringan kenangan
dan pastinya....
kenangan itu membentuk satu jalan
utk aku terus berdiri menanti
ataupun terus melangkah pergi




dilema kehidupan



0 comments: