BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 23, 2011

pernahkau bicara tapi tak di dengar


Sunday, August 21, 2011

gambaq

ari ni saya belek2 balik gambaq2 lama awak sambil menununggu awak abeh exam.

perghhh.. agak terkilan disitu pabila saya baca balik komen2, pas kita kapel pun awak masih gatai2 lg

saya igt, awak penah cakap, serius sayang saya time bulan 10 tahun lepas, tp komen2 tu tertera tarikh selepas bulan 10..

Ya Allah, adakah saya tertipu??

saya slalu mengaku semua menda kat awak, tp awak semacam ada byk rahsia ja ngan saya

saya baca satu2 tau komen awak kat gambaq2 tu

agak2 awak, saya trasa dak??

hahahahaha.. saya senyum sorang2

terasa diri ini seperti dipermaenkan pun ada

nasiblah saya dah jadik tunang awak, kalu tak dah lama awak hilang bule satu badan
(kena layoq mcm ayam golek)

awak ni nakai sgt rupanya

tp its ok saya tak cuba untuk tidak marah sbb saya tau

stended lelaki lah

mmg jenis tak cukup sorang perempuan
(tak reti bersyukur:: setengah2 ja no, not all)


ok saya click, pap..

komen ada love2, ok saya click lg, pappp,

ada unsur love2 lg

haiii,, mcm melampau ja kalu tgk tarikhnya..

amboih mamat ni mengayat aku, disamping mengayat rame lg pumpuan laen

adoi, aku terpedaya.. hahaha

tp tak pa, menda dah lepas. nk ungkit tak guna

aku dah menjadi tunangannya sidia

80 ari lg dah bakal begelar isterinya..

ok ok ok aku click ni

sampai satu gambaq ni, ada komen aku

taun lepas.. hahaha

tau ayat apa, ayat " tak abes lg ka meng'add' gurls?"

rupanya dia memang gedik meqela, gatai mengada2..

yg sebenarnya dia mmg begitu.. aiyaaaaa

meluat lah.. nktidojom

bye

Friday, August 19, 2011

msg dari dia satu ketika dahulu

snyum tau...snyuman ayg tu wt abg kuat!
ayg..kalu xckup ksh syg,ayg bgtau tau, abg akn bg spnuh2nya ksih syg kt ayg... muahhh..

Thursday, August 18, 2011

aku dan sesuatu

enuf enuf enuf!

WTF? he post to me.. OMG!

did i do any wrongs to u sayang??

ahhh.. kau dah tabur sejuta janji, kau da melabur sejuta kata-kata,

tp hakikatnya, kau hanya mampu buat apa ja??

hey la.. kau bg aku bahgia hanya seketika,

kau bg aku merasa indahnya dunia hanya sementera,

then kau take it back n letakkan aku dalam neraka dunia

wat do u tings am i??

kau perbodohkan aku sedemikian rupa

aku yang hanyut dalam mimpi indah ciptaan ku sendiri


Ya Allah

aku tidak menentang aturan Mu

aku masih berdoa itu jodohku

andainya dia bukan yang terbaik utkku

aku pohon semoga Engkau hilangkanlah dia dari pandangan ku

bawakla hatiku jauh dari hatinya

peliharalah aku dari maksiat yang menyesatkan

peliharalah aku menjadi anak yang solehah

peliharalah aku menjadi perempuan yg bermaruah


Ya Allah

di malam jumaat ni, malam yang mulia ini

aku bermohon hidayah kepadaMu

bukakanlah pintu hatiku utk insan yang menyayangiku dan mampun membimbingku

jauhilah aku dari insan yang mampu merosakkan dan menyesatkan ku


Ya Allah

aku menyayangiMu lebih dari aku menyayanginya

andai Kau mahukan aku hilang dari hidupnya

aku turutkan Ya Allah

andai Kau mahukan aku membimbing hidupnya

aku akan pertahankan Ya Allah

dan berilah aku kekuatan, agar aku dapat bertahan dari dugaan ini

ini aku ok!

dan aku

dan aku

dan kau

dan aku masih sempat lg menaip disini

dan aku masih sempat mengata dalam ni

dan aku masih sempat menatap wajahmu

~yeehaaaa~

dan di saat nyawaku masih berasa bersama jasadku

dan di saat mataku mampu membaca apa yg telah tertulis

dan aku dapat memahami hati-hati mereka itu

dan betapa bersyukurnya menjadi diriku

teringat dulu-dlu

abg penah kata kat aku

dia jeles jadik aku, sbb aku ada ja apa yg aku nak

(time tu aku pulak masih tak puashati, aku nak apa yg org lain ada, so aku pulun dan pulun berusaha smpi dapat la mcm mana org lain ada, mcm tu la aku ada)

dan saat ini bila aku membuka mindaku

dan melihat jauh kesudut segala dugaanMu

aku lihat, Ya Allah, betapa aku bersyukurnya menjadik diriku

bila aku pikiaq2 balik, suma dugaan yg mendatang

adalah untuk mematangkan aku


dan aku

dan aku

aku masih mempunyai cita-cita yang tinggi lg

dan masih tidak berpuashati dengan diri sendiri lg


sebenarnya

walaupun aku sgt bersyukur dengan apa yg aku ada

tp aku jugak ada impian ku sendiri lg

aku nak sambung study kat oversea( ala negri omputeh tu)

lalalalalalalala



P/s: setiap menda yg kau nak, kau akan capai Fauziah, di setiap apa yg kau impikan, akan selalu menjadi kenyataan. berusahalah, berdoalah..





Tuesday, August 16, 2011

sedih

touching beb!

oyeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~
punya la pulun duk test nk buat suprise tp dia buleh buat tatau ja..


uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Monday, August 15, 2011

jangan pernah tinggalkan diriku

geges! wut's up! hahaha

Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu


video

Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku

Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

Sunday, August 14, 2011

meluat

touching beb, aku tgu sepuluh jam kot. pastu aku dapat sejam ja. mcm2 alasan la, tgu jam 12 la itu la ini la. haihhh la lelaki, mmg mcm tu la kan, mmg sama sgt! akai sama sguh, dah penat berenjoy ngan kawan, blk musti nk tdoq. tak sama macam pumpuan yg pikiaq mcm2 ni. kita punya la nak jaga hati depa, depa langsung tak reti nak jaga hati kita. aku ni la yg paling byk kena sabaq. menkala tak sabaq tatau la. buat la mcm aku ni ramai lelaki yg duk ada bule teman aku, dah tau hg sorang ja laki yg aku ada, tu pun hg tatau ka nk buat apa. amboih awat aku trasa truk. semacam give up.! mmg amarah menguasai diri, gila beb, gua mau layanan ma! gua rindu kekasih gua ma! tp apapun tak bule. ( kes tu la ramai ja bini2 org duk carik skendel laen kot no, sbb laki depa tak penah melayan depa kot) ok kajian aku selesai. mmg takleh nak salahkan pumpuan 100% dalam hal mcm ni, sbb tu si lelaki kena la cermin diri tu sama, mampukah membahagikan masa mereka?? OMG! aku tidak berkasaq ni disini cuma melairkan ketidakpuashati. mmg saket hati la. aku tgu ma, dan aku tau aku akan dapat jawapan tu, tp aku nk tgk sejauh mana janji2 manis. last2 kajian aku selesai. tiada siapa yg mampu menjaga hati kita selain diri kita dan tiada siapa yg mampu diharapkan melainkan diri kita sendiri jugakkkkk.. hohoho

wanna touching kah? ini lah hakikatnya, bila aku dah cetat trasa mcm nilah yg aku luahkan
lately ni, inilah yg kurasakan, nak ditelan mati anak, nak diluah mati ayah.
jgn igt pumpuan akan paham suma jnj lelaki ok! aku jugak mmpu berjanji kalu cm tu. hahaha

adik aku form3 pun tersangat mampu berbicara manis jugakkk
p/s: jgn meletakkan diri di dalam suatu tempat yg menampakkan kelemahan janji anda. beware kerna sekali anda tersalah langkah, hari pembalasanNya akan tiba. bukan aku yg membalas tp Yang Maha Esa yg akan mengaturkannya.

Saturday, August 13, 2011

lazy

aku ni stai apapun aku tatau, heran! keja tak reti nak buat, esuk nak kena observe la buleh duk gegeh2 lg. buleh pulak duk nak tgu cik abg mai teman. heran la aku ni, gedik truk la. haishhh. satg mai dia teman, tak jadik keja pulak. so tatau bila keja2 aku siap. ishh, aku ni nak jadik apa la ni. OMG! aku kena bertukaq ni, takleh duk tergedik lagu ni dah, aku besaq dah. bukan budak year4 yg bru nk kenai2 cinta. ahaha. tp mcm mana aku nak tranform jadik rajin tatau, dah mmg aku ni lazy lazy girl. adoi. mak kata "kakcik kena la rajin2, pasni nk kawen". oh No, kalu kawen mmg takleh lazy lazy dah ka?ishhh.. payah gak kan nak kawen ni, kena rajin, kena bertanggungjawab, kena comey. hahahaha



ok kau ada lg 3x lg exam nak tempuh, ujung tahun ni ngan 2 lg tahun depan, tp dalam kelas, aku ni la yg paling rilex, aku tatau sepa aku malas mengaji. mmg dr dlu aku malas, aku suka sgt maen.
tp aku tak berkelayakan nak jadik cikgu Pj fulltime tatau sbb apa.


berbalik cita observe esuk: tgu cik abg aku blk satg, cakap p cakap mai. mai la idea bru le buat keja. tp deret mai idea time2 genting, sejam lg nak cetat kelas. ahaha
sabaq la cik abg oi, hg dapat bakal bini hat jenis malas, tp mlas2 aku ni, keja berjalan jugak bukan tak jalan langusung.. eh eh keja siap jugak.. cewahhhhh

Friday, August 12, 2011

diriku dirimu

aku sorang yg agak manja tp tak manja mana pun hehhh

aku sorang penyabaq tp tak kuat sabaq pun haihhh
aku sorang ganas tp mmg sgt ganas pun. ahahaha

well, kau kenal kan aku siapa
kau paham aku macam mana..


ok hari ni, aku tak p terawih so aku tulis la cerita ini. ngeeeee (tlg jgn gtau angah)

aku agak buhsan ari ni, tatau nak buat apa
yelah, actually aku ni slalu perabeh masa ngan bergayut ngan kekasih aku
tp lately dia agak bz
so dat i am alone!!!!!!!!
OMG! i hate dis feeling lah
shuhhhhh.. shuuuhhhh..

" abg, ayg nak gtau ni, ayg rindu abg sgt2! yelah slalu abg byk abihkan masa ngan ayg, but now masa abg byk ngan kengkawan. ayg trus sedih sorang2. sayang sayang sayang! sayang dimana.. plissss..
temankan ayg mcm slalu"

ok lets talk bout dis, dlu aku tak mcm ni ok
aku lebih pentingkan masa utk diriku
yelah aku ni kan bz, masa ngan diri
masa ngan kawan, masa ngan famili last bru masa ngan boipren

but now he is soooooooo different lah
he teach me mcm2 lah until
suma masa aku adalah masanya
sebab dia adalah diriku, dia adalah kawanku, dia adalah famili aku
dan lastly dia adalah kekasih hatiku

sbb tu aku mcm ni
bila dia bz sket ja, aku truih sakett
nu sakett sbb dia takdak. hahaha

Sunday, August 7, 2011

malam ketujuh ramadhan

pertama kali aku menyambut ramadhan sebagai tunangan org

serupa mcm tak pecaya pun ada yg aku dah bertunang

tp inilah hakikatnya

walau dlu biar berjuta janji atau bukti, aku tak pernah mempercayai lelaki

tp hari ini, dia telah membuktikan kehebatan seorang lelaki

sesungguhnya tidak sama seperti yg aku sangkakan

dia melalui ujian ini dengan beribu senyuman

senyuman yg mmpu menguatkan aku

kuat mcm goku lawan ngan maitiboo..


dlu aku pikirkan hanya aku sorang ja yg mampu bersabaq

tp tak ku sangka dia pun sama seperti ku

ish sguh la lagu lyn jamal tu " hanya kita berdua yg tahu "

aku tahu kau dan kau tahu aku

tiada beza antara kita

kau kuat bila ada aku

dan aku sgt kuat bila ada kau sayang..


psstttttt....

kita sama-sama merasa, takkan ada org laen yg mampu paham kita
aku merasa kau terasa, aku terasa kau merasa
amboih dah mcam laki bini no
ya Allah, aku doakan jodohku ini selamanya
semoga dialah yg menjadi perwira yg menyelamatkan aku dari azabmu
dan dialah pelindungku yg telah menempah tempatku di syurgaMu ya Allah
dialah yg terbaek utkku
syukur ya Allah, walaupun kami sama-sama tersesat jauh di dalam dunia ciptaan Mu
tp kau sedarkan kami tatkala kami terleka
kau berikan kami keinsafan dan kemaafan
Kaulah Maha Penyayang dan Maha Pengampun..

ujian Allah

malam ke-tujuh ramadhan

bukti Allah itu Maha Berkuasa

Dia telah menjadikan dugaan dan Dia jugalah yg telah memberikan jalan

benarlah setiap apa yg dijanjikan Allah

bersabarlah kerna Allah suka hambaNya yg bersabar

sesungguhnya akan ada ganjaran utk kesabaran itu

Saturday, August 6, 2011

pasrah dengan dugaan Allah S.W.T

setiap apa yg terjadik mungkin ada hikmahnya nnt

insyaAllah

(^_*)

Friday, August 5, 2011

sweet lubely

teringat kisah bertunang.. hahaha

ni aku ni, pulun gila tereyak, merayu2 swuh cik abg balik. akai nk bergambaq la, nk itu la, nk ini la.. mcm2 akai aku. dia pun melayan sbb dia pun terlayan cerita tu, dia pun syok. kenangan ni, tera nk p pilih cincin tu kan, dan lagik kami bergaduh. besa la, tak gaduh bukan namanya org bercinta la. tak gaduh bukan manusia la. dah mmg tercipta begitu.

"abg nk amek ayg jam brapa ni?"
-ikot abg la-
"nk p beli ka tamau ni?"
-nak la-
** nmpk dak disini aku ngan dia masing2 nak menang, nk salah sorang ngalah dlu sapa yg nak ajak dlu.. hahaha (tp last2 aku kalah gak sbb dia, dia garang)hahaha

lama diam tup tup dia msg
"abg otw"
-ha? ok ok. kat mana dah? 10 menet nksmpi gtau nah-
**padahal, aku blk ja dari sekolah trus siap2 smyg, pakai bju n ready nk kuar. hahaha.. huduh piang punya perangai, duk nak tunjuk ego lg..hahaha

"abg nk smpi dah ni, dekat suka menanti dah"
-ok.ok. ayg siap la-
**tak ngaku lg kta dah ciap. cewahhhh

sesampainya dia
"abg kena masuk umah dak?"(dia pun sama, dah tau kena buat, dia tanya lg. sebijik perangai aku kan. ngokngek sguh)

pastu dia pun salam ngan mak (mak pun time tu jgak la bule buat tersasul nama MAK)hahaha

aku pun kuaq la dengan senyum naek keta kancil mak sayang aku (sweet dak kami)
pastu ketaq, nebes, cuak. aku salam tgn dia.. muahks! i love u sayang

ish awat gediks semacam ja ni.. hahahahah
serius we, aku renyeh ja sepanjang perjalanan keumah dia. nk kaver renyeh buleh, tp kena tutup mulut dgn tgn.pastu ngan dia pulak duk wat jeling2 manja yg aku suka tu. eishh tergoda aih. rasa mcm suk nak menikah ja. hahahaha

sampai kat umah dia ja, tudia, kaver abes. nk cakap pun ketaq. mau tau la, ni 1st time kmi nk merasai nikmat sebegini.. tudia tudia.. abah pun ajak jum.. smbl mak duk bising awat lmbt sgt? abah cetat enjin smpi katup blk la tgu angah.. (aku pun tlg jawab: -td mak angah sembang ngan mak cek dlu-_

naek la keta abah, pastu terus la ke kedai emas. Ya Allah, tlg sat bg aku cara2 kaver senyum, mau mak perasan satg naya aku. maluuuuuu
dan aku asyek memandang wajahnya duk kat depan, senyum jugak.. adoi pakat2 gatai..
(time tu la, ring ring ring. talipon mak bunyi. amboih mak ni pemes sgt, bru kuaq sekerat jalan ada org tepon tanya dah nk p beli cincin ka ** keja kak liza kot)

sampai dah sampai dah sampai dah

amboi berdebar debar aihhhhh
awat tatau, rasa lagu ni.. ish nak trun slow2
kaver la apa yg ptut, cewahhhh

yg mana satu kedai? abah tanya mak.
mak kata yg ni kot, adik kata yg tu la abah.. tudia.. ada 2 ni yg mana satu? last2 abah pun secara kemasnya. yg ni tgk tu ha cina tu.. hahaha

suasana dalam kedai

hat ni paling besh, buleh pilih2 sendiri padahal bukan aku ngan dia pun pilih. mak yg pilih. kmi 2 apa lg, mengedik gila. aku smpi tak perasan yg aku duk rapat sgt ngan dia. dia bule duk wat kaku renyeh depan tu. haha. gila arh, kalu buleh ulang lg, nk ulang aku babak yg aku kata, abg yg ni la yg ayg kata tu,(smbil pgng pinggang dia.. dia la yg kata, aku tak rasa pun aku pegang. sbb ngah bahgia mmg tak igt apa)


scene ni takleh cita lebih cuz tamau org tiru.hahaha


pastu aku blksinggah makan kat pekan rabu, makan bihun sup. amboih dia lalu aih makan
syok la dapat laki kuat makan, nnt musti syok nak masak. hahah

cta lepas tu bg sidia sambung..



pstttt

heeyyaaaa!

helo! anda dugaan? pstttt

sila angkat kaki dan blah

ok?

aku tak mahu ada dugaan buat seketika.

->>what?

helo! jgn igt aku tak mmpu nak lalui kau la wahai dugaan~

sekali petik ja kau akan kalah!hahaha

ssbbnya aku ada Allah

Pencipta dan Penulis kau

(^_*)

->>haah??

kau mampu sbb kau ada mohd yazid?

ahaks!

kau silap ok!

dia akan tetap bersama aku walau apa yg terjadi

walau hasutan kau membuak semacam lautan berapi

dia takkan mudah mengalah dgn kau!

->> haa! kau kata aku bohong??

ikot suka kau la dugaan, aku tau la apa yg aku katakan

sudah tertulis dalam diari hidupku

"aku adalah tulang rusuknya yg hilang tu"(ops! ada ayat jiwang sat ok, tp ayat ini betoi ok.jgn gelak sbb tulang rusuk mohd yazid besaq dari mohd yazid ok!)

dah la dugaan.

apa lg yg kau mahukan??

bulan posa pun nak menduga ka??

->> oooo.. nk tgk kesabaran aku dan mohd yazid eh??

now tgk la puas2

kmi sangat mampu tersenyum gembira (walaupun dia ngah tido dan aku tatau keadaan dia, tp aku tau dia ngah mimpikan aku)

->> ops dugaan, aku bukan mencabar engkau 

tp hadirlah bertempat ya, hadirlah yg mudah sket

aku agak letih la sbb la bulan posa

dah la minum ayaq sket, pastu kuaqkan bergelen2 pulak

mmg tak kena la

ni baru nak pukui 3

perot aku dah bunyi2

suma salah sapa??

aku jugak la sbb tak mnm n makan td.. :-(

dugaan

Ya Allah, why wud dis epen to me??
OMG, he is mine until my last breath. no one can take him form me except You.
Ya Allah Ya Tuhanku berikanlah aku kekuatan moga aku mampu melaksanakan tanggunjawabku membimbing dirinya, menjaga dirinya dan memjadi seorang pembantu yg disayanginya.
betulkanlah kembali hatinya, berikanlah aku peluang utk menyintainya lg. jgn Kau rampas dia dariku, sesungguh dia adalah anugerahMu kepada ku.


setiap saat berlalu hambar sekarang, duniaku hampir gelap gelita tanpa mentari cintanya. mengapa perlu aku begitu menyintainya? kerna dia adalah anugerah yg terindah.
abang, di setiap langkah kita, beribu doa yang mendoakan kita bahgia, dan mungkin masih ada juga yg dengki mendoakan kehancuran kita.


abang,
saat2 bahgia kita musnah hanya sekelip mata, di saat aku begitu memerlukan mu, kau pergi berlalu riang bersama jiwa yg telah kau saluti dengan kerikil tepian pantai. 


abang, 
dugaan itu hanya untuk hambaNya yang mampu menempuhinya. yang mampu melaluinya.
kita berdua masih kuat utk melalui semua ini, jangan biaqkan syaitan menang menguasai kita.
Allah slalu berikan kita kekuatan agar bertahan, dan selama kita bersamaNya, kekuatan itu telah kita guna. tp sekarang, mengapa abang nak biarkan segala kebahgiaan yg kita bina itu musnah? hancur?
abang merelakan segalanya? 

Thursday, August 4, 2011

terima kaseh blog kerana menjadi kekasih aku

aku nak cakap sorang dgn talipon rusak:

helo!
hai sayang.
sayang buat apa tu? dah ciap nk g keja ka?
sayang makan apa td?
ololo.. manjanya sayang..
meh nak kish sayang.. muahhkkssss

eh abg jupg bz tak?
tak bz msg ayg tau..
mlm ni free tak?
mlm ni kan mlm jumaat.. hehehe
bule cakap talipon mcm slalu tak?
hehee
tengs sayang..

ayg tau abg sayang ayg
ayg sayang abg jugak.

jupg abg nk p keja elok2 tau
hati2 dijalan raya
dah sampai msg ayg tau
ayg tgu abg ni

keja baik2 ya sayang
semoga Allah merahmati pekerjaan abg

wasalam sayang
muah muah muah

ujian Allah

ya Allah apakah sebenarnya dugaanMu ini.
tidak baikkah dirinya untukku? tidak layakkah aku untuknya?
betapa besarnya dugaann yang telah Kau berikan padaku supaya aku selalu jatuh bersujud kepadaMu.
Ya Allah, hari ini sekali lg aku menerima ujianMu, tatkala kasih ku masih suci terhadapnya, tatkala cintaku masih bersemi dibawah namaMu, aku dibekalkan satu amarah oleh diriku. dan sesungguhnya yg tidak baik utk sememangnya ciptaanku sendiri, yang baik itu adalah anugerahMu Ya Allah.

Ya Allah,
andai ini ujian kepadaku, aku redha dgn apa yg terjadi
aku redha kehilangannya
aku redha dgn segala nikmat yg Kau berikan dan Kau ambil kembali


Ya Allah,
aku tidak sehina yg disangkakannya, moga Kau tunjukkan kebenaran kepadanya
supaya tidak ada yg menyalahkan aku, supaya aku mampu mempertahankan diriku, supaya aku mampu melindungi diriku sendiri, supaya aku mampu bernafas kembali..

jgn mati sayang

selamat berbukak sayang
maafkan ayg tak bule nak msg2, enset ayg rusak sbb kena baling ngan tangan ayg td.
td kan ayg gaduh ngan sorang lelaki gila
meluat gila kat dia. haa
tp abg takdak nk pertahankan ayg
mmg sedih la
yg harap sgt abg ada tp abg takdak
laki tu ngata ayg mcm2
sedih ayg dengaq
dia buat mcm2, dia curang pastu dia tuduh ayg curang
abg jgn mati dlu tau
temankanlah ayg yg kesorangan ni
ayg tamau laki gila tu
ayg benci cara dia layan ayg
taksama ngan abg
abg saket ka??
kenapa abg menghilang??????????????????

ya Tuhanku

Ya Allah
Ya Allah
Ya Allah

aku bersujud padaMu


Ya Allah
Ya Rahman
Ya Allah
Ya Rahim


sesungguhnya sangat besar ujianMu ini Ya Allah
aku tidak meminta dia dan aku tidak meminta begini
aku hanya memohon Kau temukan aku dengan jdohku
dengan seorang manusia yang bernama lelaki
dan mampu membimbing hidupku
dan mampu menyempurnakan aku yang dalam kekurangan ini
serta melengkapkan dirinya sendiri
dan menerimaku kerna cintaMu Ya Allah



4 August 2011
alhamdullilah aku masih bernyawa
aku bersyukur kerna aku masih sempat menempuh ujian ini Ya Allah
hatiku masih kuat, cintaku masih menebal
jodoh masih bertahan..
ujian-ujian Mu ini menyucikan diri aku dari dosa kecilku
thank you Allah :-)