BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 21, 2011

gambaq

ari ni saya belek2 balik gambaq2 lama awak sambil menununggu awak abeh exam.

perghhh.. agak terkilan disitu pabila saya baca balik komen2, pas kita kapel pun awak masih gatai2 lg

saya igt, awak penah cakap, serius sayang saya time bulan 10 tahun lepas, tp komen2 tu tertera tarikh selepas bulan 10..

Ya Allah, adakah saya tertipu??

saya slalu mengaku semua menda kat awak, tp awak semacam ada byk rahsia ja ngan saya

saya baca satu2 tau komen awak kat gambaq2 tu

agak2 awak, saya trasa dak??

hahahahaha.. saya senyum sorang2

terasa diri ini seperti dipermaenkan pun ada

nasiblah saya dah jadik tunang awak, kalu tak dah lama awak hilang bule satu badan
(kena layoq mcm ayam golek)

awak ni nakai sgt rupanya

tp its ok saya tak cuba untuk tidak marah sbb saya tau

stended lelaki lah

mmg jenis tak cukup sorang perempuan
(tak reti bersyukur:: setengah2 ja no, not all)


ok saya click, pap..

komen ada love2, ok saya click lg, pappp,

ada unsur love2 lg

haiii,, mcm melampau ja kalu tgk tarikhnya..

amboih mamat ni mengayat aku, disamping mengayat rame lg pumpuan laen

adoi, aku terpedaya.. hahaha

tp tak pa, menda dah lepas. nk ungkit tak guna

aku dah menjadi tunangannya sidia

80 ari lg dah bakal begelar isterinya..

ok ok ok aku click ni

sampai satu gambaq ni, ada komen aku

taun lepas.. hahaha

tau ayat apa, ayat " tak abes lg ka meng'add' gurls?"

rupanya dia memang gedik meqela, gatai mengada2..

yg sebenarnya dia mmg begitu.. aiyaaaaa

meluat lah.. nktidojom

bye

0 comments: