BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 5, 2011

pstttt

heeyyaaaa!

helo! anda dugaan? pstttt

sila angkat kaki dan blah

ok?

aku tak mahu ada dugaan buat seketika.

->>what?

helo! jgn igt aku tak mmpu nak lalui kau la wahai dugaan~

sekali petik ja kau akan kalah!hahaha

ssbbnya aku ada Allah

Pencipta dan Penulis kau

(^_*)

->>haah??

kau mampu sbb kau ada mohd yazid?

ahaks!

kau silap ok!

dia akan tetap bersama aku walau apa yg terjadi

walau hasutan kau membuak semacam lautan berapi

dia takkan mudah mengalah dgn kau!

->> haa! kau kata aku bohong??

ikot suka kau la dugaan, aku tau la apa yg aku katakan

sudah tertulis dalam diari hidupku

"aku adalah tulang rusuknya yg hilang tu"(ops! ada ayat jiwang sat ok, tp ayat ini betoi ok.jgn gelak sbb tulang rusuk mohd yazid besaq dari mohd yazid ok!)

dah la dugaan.

apa lg yg kau mahukan??

bulan posa pun nak menduga ka??

->> oooo.. nk tgk kesabaran aku dan mohd yazid eh??

now tgk la puas2

kmi sangat mampu tersenyum gembira (walaupun dia ngah tido dan aku tatau keadaan dia, tp aku tau dia ngah mimpikan aku)

->> ops dugaan, aku bukan mencabar engkau 

tp hadirlah bertempat ya, hadirlah yg mudah sket

aku agak letih la sbb la bulan posa

dah la minum ayaq sket, pastu kuaqkan bergelen2 pulak

mmg tak kena la

ni baru nak pukui 3

perot aku dah bunyi2

suma salah sapa??

aku jugak la sbb tak mnm n makan td.. :-(

0 comments: