BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 18, 2011

aku dan sesuatu

enuf enuf enuf!

WTF? he post to me.. OMG!

did i do any wrongs to u sayang??

ahhh.. kau dah tabur sejuta janji, kau da melabur sejuta kata-kata,

tp hakikatnya, kau hanya mampu buat apa ja??

hey la.. kau bg aku bahgia hanya seketika,

kau bg aku merasa indahnya dunia hanya sementera,

then kau take it back n letakkan aku dalam neraka dunia

wat do u tings am i??

kau perbodohkan aku sedemikian rupa

aku yang hanyut dalam mimpi indah ciptaan ku sendiri


Ya Allah

aku tidak menentang aturan Mu

aku masih berdoa itu jodohku

andainya dia bukan yang terbaik utkku

aku pohon semoga Engkau hilangkanlah dia dari pandangan ku

bawakla hatiku jauh dari hatinya

peliharalah aku dari maksiat yang menyesatkan

peliharalah aku menjadi anak yang solehah

peliharalah aku menjadi perempuan yg bermaruah


Ya Allah

di malam jumaat ni, malam yang mulia ini

aku bermohon hidayah kepadaMu

bukakanlah pintu hatiku utk insan yang menyayangiku dan mampun membimbingku

jauhilah aku dari insan yang mampu merosakkan dan menyesatkan ku


Ya Allah

aku menyayangiMu lebih dari aku menyayanginya

andai Kau mahukan aku hilang dari hidupnya

aku turutkan Ya Allah

andai Kau mahukan aku membimbing hidupnya

aku akan pertahankan Ya Allah

dan berilah aku kekuatan, agar aku dapat bertahan dari dugaan ini

0 comments: