BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 14, 2011

meluat

touching beb, aku tgu sepuluh jam kot. pastu aku dapat sejam ja. mcm2 alasan la, tgu jam 12 la itu la ini la. haihhh la lelaki, mmg mcm tu la kan, mmg sama sgt! akai sama sguh, dah penat berenjoy ngan kawan, blk musti nk tdoq. tak sama macam pumpuan yg pikiaq mcm2 ni. kita punya la nak jaga hati depa, depa langsung tak reti nak jaga hati kita. aku ni la yg paling byk kena sabaq. menkala tak sabaq tatau la. buat la mcm aku ni ramai lelaki yg duk ada bule teman aku, dah tau hg sorang ja laki yg aku ada, tu pun hg tatau ka nk buat apa. amboih awat aku trasa truk. semacam give up.! mmg amarah menguasai diri, gila beb, gua mau layanan ma! gua rindu kekasih gua ma! tp apapun tak bule. ( kes tu la ramai ja bini2 org duk carik skendel laen kot no, sbb laki depa tak penah melayan depa kot) ok kajian aku selesai. mmg takleh nak salahkan pumpuan 100% dalam hal mcm ni, sbb tu si lelaki kena la cermin diri tu sama, mampukah membahagikan masa mereka?? OMG! aku tidak berkasaq ni disini cuma melairkan ketidakpuashati. mmg saket hati la. aku tgu ma, dan aku tau aku akan dapat jawapan tu, tp aku nk tgk sejauh mana janji2 manis. last2 kajian aku selesai. tiada siapa yg mampu menjaga hati kita selain diri kita dan tiada siapa yg mampu diharapkan melainkan diri kita sendiri jugakkkkk.. hohoho

wanna touching kah? ini lah hakikatnya, bila aku dah cetat trasa mcm nilah yg aku luahkan
lately ni, inilah yg kurasakan, nak ditelan mati anak, nak diluah mati ayah.
jgn igt pumpuan akan paham suma jnj lelaki ok! aku jugak mmpu berjanji kalu cm tu. hahaha

adik aku form3 pun tersangat mampu berbicara manis jugakkk
p/s: jgn meletakkan diri di dalam suatu tempat yg menampakkan kelemahan janji anda. beware kerna sekali anda tersalah langkah, hari pembalasanNya akan tiba. bukan aku yg membalas tp Yang Maha Esa yg akan mengaturkannya.

0 comments: