BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 5, 2011

dugaan

Ya Allah, why wud dis epen to me??
OMG, he is mine until my last breath. no one can take him form me except You.
Ya Allah Ya Tuhanku berikanlah aku kekuatan moga aku mampu melaksanakan tanggunjawabku membimbing dirinya, menjaga dirinya dan memjadi seorang pembantu yg disayanginya.
betulkanlah kembali hatinya, berikanlah aku peluang utk menyintainya lg. jgn Kau rampas dia dariku, sesungguh dia adalah anugerahMu kepada ku.


setiap saat berlalu hambar sekarang, duniaku hampir gelap gelita tanpa mentari cintanya. mengapa perlu aku begitu menyintainya? kerna dia adalah anugerah yg terindah.
abang, di setiap langkah kita, beribu doa yang mendoakan kita bahgia, dan mungkin masih ada juga yg dengki mendoakan kehancuran kita.


abang,
saat2 bahgia kita musnah hanya sekelip mata, di saat aku begitu memerlukan mu, kau pergi berlalu riang bersama jiwa yg telah kau saluti dengan kerikil tepian pantai. 


abang, 
dugaan itu hanya untuk hambaNya yang mampu menempuhinya. yang mampu melaluinya.
kita berdua masih kuat utk melalui semua ini, jangan biaqkan syaitan menang menguasai kita.
Allah slalu berikan kita kekuatan agar bertahan, dan selama kita bersamaNya, kekuatan itu telah kita guna. tp sekarang, mengapa abang nak biarkan segala kebahgiaan yg kita bina itu musnah? hancur?
abang merelakan segalanya? 

0 comments: