BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 18, 2011

ini aku ok!

dan aku

dan aku

dan kau

dan aku masih sempat lg menaip disini

dan aku masih sempat mengata dalam ni

dan aku masih sempat menatap wajahmu

~yeehaaaa~

dan di saat nyawaku masih berasa bersama jasadku

dan di saat mataku mampu membaca apa yg telah tertulis

dan aku dapat memahami hati-hati mereka itu

dan betapa bersyukurnya menjadi diriku

teringat dulu-dlu

abg penah kata kat aku

dia jeles jadik aku, sbb aku ada ja apa yg aku nak

(time tu aku pulak masih tak puashati, aku nak apa yg org lain ada, so aku pulun dan pulun berusaha smpi dapat la mcm mana org lain ada, mcm tu la aku ada)

dan saat ini bila aku membuka mindaku

dan melihat jauh kesudut segala dugaanMu

aku lihat, Ya Allah, betapa aku bersyukurnya menjadik diriku

bila aku pikiaq2 balik, suma dugaan yg mendatang

adalah untuk mematangkan aku


dan aku

dan aku

aku masih mempunyai cita-cita yang tinggi lg

dan masih tidak berpuashati dengan diri sendiri lg


sebenarnya

walaupun aku sgt bersyukur dengan apa yg aku ada

tp aku jugak ada impian ku sendiri lg

aku nak sambung study kat oversea( ala negri omputeh tu)

lalalalalalalala



P/s: setiap menda yg kau nak, kau akan capai Fauziah, di setiap apa yg kau impikan, akan selalu menjadi kenyataan. berusahalah, berdoalah..





0 comments: