BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, August 7, 2011

malam ketujuh ramadhan

pertama kali aku menyambut ramadhan sebagai tunangan org

serupa mcm tak pecaya pun ada yg aku dah bertunang

tp inilah hakikatnya

walau dlu biar berjuta janji atau bukti, aku tak pernah mempercayai lelaki

tp hari ini, dia telah membuktikan kehebatan seorang lelaki

sesungguhnya tidak sama seperti yg aku sangkakan

dia melalui ujian ini dengan beribu senyuman

senyuman yg mmpu menguatkan aku

kuat mcm goku lawan ngan maitiboo..


dlu aku pikirkan hanya aku sorang ja yg mampu bersabaq

tp tak ku sangka dia pun sama seperti ku

ish sguh la lagu lyn jamal tu " hanya kita berdua yg tahu "

aku tahu kau dan kau tahu aku

tiada beza antara kita

kau kuat bila ada aku

dan aku sgt kuat bila ada kau sayang..


psstttttt....

kita sama-sama merasa, takkan ada org laen yg mampu paham kita
aku merasa kau terasa, aku terasa kau merasa
amboih dah mcam laki bini no
ya Allah, aku doakan jodohku ini selamanya
semoga dialah yg menjadi perwira yg menyelamatkan aku dari azabmu
dan dialah pelindungku yg telah menempah tempatku di syurgaMu ya Allah
dialah yg terbaek utkku
syukur ya Allah, walaupun kami sama-sama tersesat jauh di dalam dunia ciptaan Mu
tp kau sedarkan kami tatkala kami terleka
kau berikan kami keinsafan dan kemaafan
Kaulah Maha Penyayang dan Maha Pengampun..

0 comments: