BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

aku.cinta.dia

andai mampu ku undur masa
tidak ku mahu suma ini berlaku
akan aku pastikan kebahagiaan itu milikku
kebahagiaan ku adalah kamu!

kerasnya hatimu
takpa sayang, bukan salahmu
aku terima caramu
tp bukan keputusanmu
aku akan tetap menanti
sehingga munculnya satu sinar!
sinar yg akan menerangi kembali segalanya!


dan saat itu akan aku pastikan
takkan ada sesapa yg mmpu menggangu aku dan kamu
takkan ada menda yg mmpu menggangu sayang aku


ok lah blog! aku suka tgk org laen gumbira walau aku separuh mati
walau aku perlu mati depan mata kau pun,
kau takkan terima aku
aku paham hatimu sayang
biarkanlah masa menentukannya(kata2 mu)
dalam hatiku mengatakan
masa itu hanya tuk aku!
walaupun pun peritnya penantian
aku akan terus menanti!
menanti hadirnya kekasih hati!
smpi bila pun aku kan tetap menanti


inilah hakikat yang memeritkan
sakitnya lebih dr letupkan badan sampai berkecai
sebabnya hati itu mengawal segalanya
aku dah takdak cara laen
aku hanya mampu berdoa, menangis kepada Yang Esa
hanya DIa yang mampu mengubah segalanya
hanya Dia yg menentukan hidup aku
hanya kepda Nya aku berserah
aku bertawakal
andainya aku dapat dirimu
aku nak puasa 2 bulan berturut2
nak buat mcm time SPM dlu2.. heheh
nak bernazar ke arah kebaikan
nk mintak pertolongan Allah berikan aku sedikit sinar yang mampu tenangkan hatiku

0 comments: