BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

kembali ke .................................................

start blk rutin aku tahun lepas
nak abehkan masa sorang2:

1. bgn awai pg, buat keja sekolah
2. siap p maktab cumei2
3. tinggai enset dlm almari ( p kelas duk diam, jgn cakap ngan lelaki )
4. blk trus rilex, bukak keja sekolah
5. kuaq beriadah, cetat blk jog n sit up bg penat badan, so mlm leh tdo lena
6.p mesjid time megrib
7. blk lepas isyak bukak keja sekolah
8. tdo jam 11
9. sebelum tdo muhasabah diri ngan apa yg terjadik
10. insaf dan mintak maaf kat suma org, agar tido tenang

extra 3 tuk tahun ni 2011
11. dengar recording suara sayang aku.. =) piss
12. cuba bercinta dengan diri sendiri(dalam tu ada sayang aku, saja letak dia dalam diri, so takdak sapa leh rampas. kalu nak rampas jugak, sila letupkan saya!heheh).. ehehe
13. igt jgn ggu dia lg, itukan kemahuan dia. turutkanlah andai hanya itu mmpu buat dia bahagia (biaqlah aku terluka kerna salah aku, biaqlah aku merana, asalkan kau bahagia. itu pun dah mampu buat aku teruskan hidup aku yang suram tanpa mu)

**aku ada apa yg ampa suma xdak. aku sgt bertuah walau aku hanya mampu memiliki suaranya
sbbnya, suara itu akan membantu aku tuk menghadapi suma ini.

0 comments: