BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 8, 2011

bilahatikecilberbicaralagi



perlukah aku dihukum begini sayang??
siapa aku dihatimu sayang?
mengapa perlu begini sayang??
apa dosaku sehingga aku diperlakukan begini????


aku hanya insan lemah
aku lemah tanpa mu sayang!


aku akui:
          bila kau tiada, aku resah!
          bila kau tiada, aku gelisah!
          bila kau tiada, aku tak tentu arah!
          bila kau tiada, aku perlukan kau sayang!



sayang!
aku hanya meminta kasehmu
aku hanya memohon cintamu
aku hanya memerlukan sayangmu
aku hanya ada kau! hanya KAU!!!



sayang!
hari ini, hari ini, aku menderita, aku sengsara, aku tersiksa
aku menangis sendiri, aku meratapi suma ni sendiri! SENDIRI!!!

mana dirimu sayang??
sayang!!!
berikanlah aku ruang! kembalikan dirimu kpdku!
jgn pernah kau amek balik apa yg telah kau berikan!
jgn pernah kau dustai jnj mu sayang!
jgn lakukan aku begini sayang!


aku hanya insan lemah yang menagih sayang darimu!
menagih cinta! menagih kaseh!
aku hanya memerlukan dirimu!!!!!!
sedarlah sayang! duniaku hanya ada kamu~

0 comments: