BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 11, 2011

akhirnya mimpi hanya mimpi~


aku sakit sgt atas suma yang terjadik!
menyesal aku tipu kau!
menyesal aku tgu hari kau nak pulang!
abes hancus suma mmp indah aku
org yang aku sayang2 akhirnya dah mati!
buleh tak kalu aku nak kejutkan dia dari jasadnya?
nasib la aku smpt katakan yang aku sgt menyintainya

''I LOVE U B"

sakitnya seperti aku ditembak hancur dikepala
aku takleh trima suma ni, tp aku terpaksa akur
mungkin bukan jodohku

suma salah aku!
salah aku!
salah aku!
mmg aku salah
aku buat suma tu sbb nak jaga hati
sbb takut terjadik suma ni
tp now dah terjadik pun
nk bunuh diri pun dah takdak guna
kan kan kan kan
takkan aku nak turut mati seperti dia?
takpa! buktikan aku buleh berjaya dgn cintanya
nasib aku ada bekal (mcm bekai nasik p sekolah tu)
cukuplah sekadar gambar2, recording voice dan msg2 dia
suma tu kenangan yg indah
dia yg penah aku miliki
kini bukan lg milikku


sayang aku padanya
takkan luntur walau apa yg terjadi
takkan ada sesapa yg mmpu mengantikan tmptnya
takkan ada sapa yg mmpu bg aku bahagia kecuali dia
takkan ada sapa yg mmpu buat aku tersenyum kecuali dia


dia!
dia dan dia dan dia
dia akan tetap dalam hatiku
meskipun aku bukan dalam hatinya lg


aku!
aku dan aku dan aku
aku akan tetap menanti hadirnya
walau aku terpaksa bermandi darah sekalipun
aku akan lakukan!


hanya aku sahaja yang mampu bahagia kan kau
hanya aku!
aku yang mampu senyumkan kan kau
aku yang mmpu tenangkan kau
sama lah kita berdua
mmg kita dah biasa bersama dan begitulah yg terjadi kan
tp kini kau tiada lagi
hanya tinggal mmp dan mmp


aku perlu kuat hadapi suma ini
mungkin satu hari nnt kau akan sedar
kau akan menyesal
tp aku masih disini menanti
dan terus menanti dgn harapan yg tak pasti


andai perlu aku buktikan
akan ku cuba
akan ku tunggu sehingga tiba masa itu


~SELAMAT TINGGAL KEKASIH~
cintamu akan tetap mekar dihatiku
meski tiada lagi ruang untukku dalam hatimu
aku akan tetap menunggu~

0 comments: