BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 8, 2011

selamat berbahagia sayang

apa salahku?
apa dosaku?
knp perlu begini?

ok air mataku mmg murah kan?
mudah mengalir kalu kau takdak sayang!
aku resah dr smlm, aku call, aku text msg
banyakkan =)
aku tak pasti msg-msg aku dibaca atau tak
aku tak paham knp call aku tak dijawab
ok myb aku ada salah

>aku tersalah menegur kan sayang<
(aku sendiri belum sempurna, dah pandai nk menegur2 org bab agama kan)

ok aku bersalah sayang, tapi hatikecilku dah mula terluka
kau musti taktau kan, hatiku berbicara ' aku cuma nak kau sempurna! aku nak kau jd terbaek!'
ok, aku mengalah, aku terima kerashati mu sayang
kalu itu yg kau mahu, aku turutkan sayang!


sayang!
aku mudah menyukai! tp aku sukar tuk menyintai!
tp sekarang aku dah terlanjur menyintai mu
itu langkahku
itu mahuku
aku tak pernah menyesal
akukan tetap teruskan
akukan tetap nak melangkah
aku tetap nak bersama dgn KAU
aku dah jnj aku takkan sia-siakan kau
dan diriku hanya perlukan kau
HANYA kau sayang!

ok
aku tak kisah andai hatiku disakiti
aku tak kisah andai aku terpaksa tersiksa
tp aku TAK MAU kau menderita




sayang!
pahamilah katahatiku
mengertilah bicara cintaku
hanya kau! hanya kau yang mampu tenangkan aku
hanya kau yang mampu senyumkan aku
hanya kau yang mampu kuatkan aku




~AKU LEMAH TANPA MU~





sayang!
semalam itu mmg salahku,
aku dah berjanji dan aku tak tepati
aku tau kau merasakan apa yg aku rsakan ini
aku tersiksa ari ini sbb semalam
aku tau kau berdendam denganku
aku tau kau mahu lepaskan
LEPASKAN la sayang
andai itu mampu buat kau bahagia kembali
JAUHI lah aku sayang
andai itu mampu buat kau tersenyum

andai cinta itu kematian, aku lebih rela memilih kehidupan!
tp andai cinta itu penderitaan, aku pilih derita!

kau mungkin tak tahu apa yg terjadi dgnku sayang
suatu hari nnt kau pasti akan sedar
betapa tulusnya cinta aku
dan hanya aku yg mampu berikan keikhlasan ini
dan suatu nnt kau akan sedar
mengapa aku begini, mengapa aku begitu

dan aku harapkan 'suatu hari nnt' itu aku masih bersama kau
masih mmpu melihat kau mengetahui segalanya
masih mmpu melihat kau sayang~

0 comments: