BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 18, 2011

study time

hey hey
rilex la sayang
slow slow adapt all this k
buat ja mcm takdak apa yg berlaku
even 1 day aku kena tinggai
its ok
mayb he totally bz kan
tak sempat nak pedulikan aku
jgn la terlalu bergantung sgt kat org laen sayang
see >>>
kan aku dah merana bila org tu buat tatau
hahahaha
ajaq la muka aku kan
mmg layak la aku trima suma ni

1st time 1 day aku dapat 2 msg ja sepanjang 20 jam
ok la tu kan
at least dapat jugak kan
dari takdak org nak msg kan
** if ada pun org yg tak sepatutnya


agak terkilan di situ.. T T
mcm nak nanges tp mcm takdak guna
dah org wat tatau 
takkan nak hegeh lg kot
dah byk dah msg, call pun dah byk
tp dah takdak org layan
paham2 jelah kan
so better silentttttttttt


story hari ni:
bgn ja dr tdo pg ni rasa mcm tak sedap badan
opss rupanya nak demam
apakah demam exam??
ntah la, tp pening truk kot
nasib ada cah comei
" cah sayang aku sgt, dia tlg baca buku edu smpi aku tertdo menahan sakitku"
thanks cah sbb ada ngan aku time2 ni

thanks jugak mak n abah sbb call tanya dah mkn blum
thanks jugak kat abg sbb bertanya aku sihat ke tak
tp mcm kurang ja disitu kan
huhhhh
its ok aku paham si dia mungkin bz
cukuplah cah abah mak n abang

terjaga lg, trus rsa cam lapaq
dgn semangat yg berkobar2 cah ajak p makan
aku pun bgn dgn lemah longlai "jum jum"
pastu p beli nasik yasmeen
pastu singgah beli sirap lengkong
blk tgk enset * still takdak msg dr si dia
ok lah, berbekalkan bungkusan nasik itu td
(nk menyedapkan hati)
aku ngan cah pun tak jadik mkn kat umah
kami berdua pun mengambil keputusan yg sgt cute
**pergi berkelah di tepi tasek**
ololo mcm org bercinta la pulak kan
tp naseb la ada cah
tp aku bwk enset time tu
tp no new msg jugak

<ada sedikit kekecewaan di situ>
pastu blk, aku ngan cah trus blk
badan aku still lemah lg even dah mkn pun ha
memandangkan suk exam
dengan hebat dan jayanya
aku dan cah pun pergi ke poliklinik mahsuri
lalu kot petronas
ada kes polis la pulak (seorang lelaki umo 2o-an telah mati di dalam kereta yg enjinnya masih hidup di depan petrol pam itu)
aku ngan cah pun kalut la nk p tgk, bajet cam wartawan pun ada.. hahah

pastu smpi kat poliklinik
trus g tanya, pakar ada tak?
saya nk check badan.. hehe
kemaih dak soklan aku? skali akak tu pun jawab
doktor ja ada adek, pakar takdak hari ni
lagipun dah ptg, kmi tutup jam 5, skrg dah jam 3..
aduhh kiciwaaaaa
tp doktor pun doktor la
jnj badan ok! kepala ok!
suk kan exam 1st

check p check mai
skali dia mai panggei nama bg ubat
nah amek! hengget-hengget melayang-layang
di saat itu aku pun menjadi layang-layang
hahahahaha
tp takpa kan, jnj ada hasil
trus blk mkn ubat dan tdooo
mmg klea la ubat2 dia
lega trus

tp kan
even bgn pun still takdak msg lg
mmg tak kena sguh la kan
sabaq jelah

dah dah p study

0 comments: