BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 24, 2011

kalah :-(

baru 2 3 ari lepas, mmbr aku bercerita kisah cinta Mati, hari ini, aku dan diri aku tersepit dalam satu keadaan. agak menyaketkan keadaan ini. agak tragis ceritera ini. huhh! aku dah tak mmpu nak berpikir lagik, otakku buntu memikirkan suma ni. adakah aku mampu bertahan dengan suma ini. bermacam sgt dugaan yang datang.
adakah dugaan ini sebenarnya petunjuk supaya aku tidak meneruskan usahaku lagik, atau halangan yang telah di bina oleh syaitan durjana? eishhh.. ntah la. ada 2 kemungkinan! pastu bule tak bila aku nga konfius begini, si Dia tu pulak tinggai aku camtu saja. bukan nak back up ka apa ka. tp diam trus camtu. aiyooooo. mcm nak gilak aih. nmpk sgt di situ mcm aku ni ha sayang dia lebih dan truk2 sayang dia.


kataati:
come on z, chill.. rilex!
menda ni kena slow, pikir pikir dlu z walau hg tak suka memikir..ahaha

0 comments: