BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 7, 2011

ada apa dengan hatimu?

gudmuning sweet sweet
lama kan jari aku tak menari diatas letop
meluahkan rasa dihati
yelah kan sbbnya kekasih hati pengarang jantung ada disini..hehe
today last cuti dia( agak tak besh kan disitu )
apapun kena la bg dia blk kija, cuz tu kan kerjaya dia.. 

cuti 10 hari mcm sari ja.. uwaaaaaaaaaaaa
gaduh byk sgt kot! sedih beta :-(((((
tp smlm yg mcm takleh nk trimanya
buleh no, 2 kali aku kena tinggai sbbkan masa lalu
kes org laen aku kena tanggung
mmg agak tak adil disitu bg ku
tp nk wat cmna kan, dah dia ttp ngan prinsipnya
so aku accept jah suma tu salah aku :-(
senang kan aku ni? biaqlah aku saket takpa, jgn dia sakett

nmpknya aku mcm sgt lemah kan
huhhh! mmg aku sgt lemah! tak penah aku selemah ini
hebatkan dia mmpu buat aku lemah! :-(
** tp last2 nasib baek jugak la dia tetap melindungi aku yg lemah ini
apapun tengs a lot cuz still menlindungi :-)


hari ini:
tatau la cmna aku bgn pg aku terpikirkan sesuatu
suma cerita2 dia (kisah dlu yg pernah di ceritakannya) menjadi topik panas dalam otak aku
heran!!!!!
pegi! pegi! PEGIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
tetiba rasa panas otak! pening bagai nk pecah kepala!
abeh suma bantai aku tendang2! PEGI!!!!!!!!!!!!!!!
jgnlah ggu otak aku.. PLSSSSS
tetiba aku jeles ngan masa lalunya
tetiba aku takleh trima
semacam kebetulan: smlm dia tinggaikan aku lepas dia chat ngan sumbodi dlm fb dia( smlm dia ckp tu myb ex gf dia) pastu dia bertekad nak tinggaikan aku, nk putus ngan aku
dengan alasan 5-6 bulan lepas??????
sguh aku takleh trima. SUNGGUH!

ya Allah, uh otakku sayang.. plsssss
jgn pikirkan hal ni suma, biaqkanlah yg berlalu
kau juga ada kisah kau.. biarlah dia ngan kisah dia

tapi aku tak mmpu! sguh aku tak mmpu
aku dapat rsakan yg bibit-bibit kenangan antara dia dan mereka berputik kembali
dia mmpu tegas! dia mmpu bersuara yg dia buleh ja tinggaikan aku
dia mmpu buat sumanya!
adakah sbb dia teringat suma kenangan dia?
adakah sbb dia terkenangkan masa2 nya?

huh! aku ni sapa?
sapakah aku ni??
knp perlu aku menderita sedemikian rupa!
cukuplah hati aku penah dipermaenkan
tak layakkah aku tuk bahagia?
tak layakkah aku tuk bersama dia?
knp perlu dia berkelakuan begitu?
byk menda yg bermaen di ruang mindaku
aku ni sapa sebenarnya dalam hatinya

andai aku segalanya
dia takkan mmpu tinggaikan aku begitu sahaja
dia takkan mampu lihat aku menderita
seperti aku tak mmpu hilangnya dia
tp dia bukan begitu
adakah dia hanya berlakun menyintai aku sekadar untuk menenangkan hatiku?
adakah aku terlalu memaksa dia menerima cintaku?
adakah dalam hatinya sebenarnya bukan aku?
adakah aku ini hanya sekadar ada?
adakah aku ini kurang segalanya?
adakah aku ini tak layak bercinta????????????????

smlm aku dapat byk ayat yg menghancurkan hati aku
tp aku biarkan hati aku di luka
benar kata-kata diluar sana
"andai sayang melebihi dirikita,merana lah jawabnya
so carilah org yg sayang kita lebih dr kita sayang dia.."
aku kenapa aku tak mmpu berbicara
aku tak mmpu nk melawan arahnya
aku hanya tersenyum melihat raut wajahnya


andai kau tahu: 
betapa hancurnya hatiku mendengar segala tutur kata mu smlm
hatiku menangis air mata darah di dalam
sakitnya umpama di gilis mesin padi :-(
sguh aku rasakan kekadang tak di hargai,
aku telah byk mencuba yg terbaek tuk segalanya
aku telah mencuba menjadi setiap apa yg kau kata
aku telah mencuba mengubah segalanya
aku byk bersabar mengharungi segalanya

maseh tak sedarkah kau akan hadirnya aku?
maseh ragu2 kah kau akan sucinya cintaku?
aku tak mintak kau berikan aku menda berharga
hanya aku mintak sedikit sisa-sisa kaseh sayang
kerna aku sedar aku hanya menumpang kaseh di hati kau
aku sedar andai diri ku sebenarnya tak layak menerimanya
tp aku tetap gagahkan usaha
sebabnya hatiku hanya terbuka tuk menerima kau
hatiku hanya tertulis nama kau

andai aku mampu mengubah hati
aku nk ubah hati kau agar kau benar2 ikhlas dgn aku
andai aku mampu mengubah masa
aku nk ubah masa biar kau kenal aku sahaja
kekadang aku meminta ( berikan lah aku ganjaran atas apa yg aku lakukan)
setiap apa usaha yg aku lakukan, berikanlah aku kekuatan agar aku mmpu teruskan
andai benar kata hatiku, biarlah aku merana seketika
andai hari2 depan aku mampu mengecap bahagia lebih dr segalanya

dan andainya usaha aku hanya sia-sia
tunjukkanlah jalannya secepat mungkin
agar hatiku masih bernyawa
masih mampu dirawat oleh masa
jgn biarkan hati merahku berdarah dan mati ditelan siksanya cinta

dan andainya kau tahu:
sedarlah kau! aku senantiasa ada di hadapan kau
menanti kau dengan sejuta harapan
walaupun kau mampu menolak aku dgn seribu alasan
walaupun kau tak penah nmpk usaha aku
aku relakan sahaja


0 comments: