BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 10, 2011

mungkinkah?

slalunya petang cmni panas ja rsa tp hari ni aku rsa suram ja

aku lihat diluar pintu rumah sewa ni
suram ja warna langit, awan mendung berarak slow2 ja lalu
mungkin hari nak ujan, mungkin jugak hanya mendung di tengah hari..

sekali lagi, hati ku menangis air mata darah
sekali lagi aku merasakan kepahitan
sekali lagi aku di sengat oleh lebah cinta yg sakettnya menyiksa jiwa

kekasih,
mungkinkah kau merasa setiap apa yg aku slalu alami sewaktu bersamamu?
mungkinkah kau dah tahu segala isihatiku?
mungkinkah kau dah sedar segalanya?
mungkinkah kau sedar hadirnya aku?
mungkinkah kau akan cuba memahami adanya aku??
mungkinkahhhh...........


seperti ceritera cinta yg slalu berkisah di dalam novel.. cewahhh
adakah seperti itu kita?


maafkan aku sayang
maafkan aku atas segalanya
cerita semalam mungkin sudah berlalu
tp hatiku masih berdarah luka
aku tak mampu nak melupakan segala yg telah terjadi
aku tak mampu nak biarkan segalanya berlalu
semuanya seolah2 masih terbuku di hati
aku benci rasa ini!!!!!!!!! BENCIIIII!!!!!!!

aku TAMAU kau rsa apa yang aku penah rsa
aku tamau kau sakett sayang
apa yg perlu aku lakukan??
apa yg perlu aku usahakan??
aku sendiri pun masih dalam rawatan
aku pun masih lemah dan tak berdaya
tp aku tak mampu nak lihat kau merasa semuanya
ada tak pil kuat? pil kuda utk hati? aku nak pastikan aku tak terjatuh dan kau tak terluka
aku nak pastikan kau bahagia
aku nak kau BAHAGIA! itu kan janji aku
walau apa yg terjadi, aku hanya nak kau bahagia
aku sgt tak mmpu melihat kau menderita
aku SAYANG kau lebih dari segalanya


biarlah cerita smlm tu menjadi babak terakhir dalam "bicara hati luka aku"
walau aku masih terbayang-bayang akan siksanya penangan cerita itu
akan aku cuba pertahankan kau
akan aku usaha sehabis daya agar kau bahagia





notakaki:
hishhhh... aku mcm nak hempuk kepala aku laju2 kat dinding
biar pecah beribu, agar aku dah tak igt apa yg berlaku semalam dan semalam
dem! get OUT from my life! give back my soul!
cerita smlm tu kan hanya mimpi ngeri kan kan kan kan kan kan
walaupun ada satu ayat kau " hg tak mimpi la fauziah, hg tampar pp hg tgk, hg rsa dak"
knp suma cerita asyek berlegar2 tatau??
pulun la! p maen jauh2 p.. aku tamau dah cerita yg menyiksa jiwa! p p p p !


0 comments: