BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 19, 2011

k stop!

sok nak exam
mlm ni perlukan seseorang bg semangat nak study
dah la ada org tu jnj nak temankan aku study
tp takdak pun

huargghhhhh
sedih!
mana p dia tatau
ngan semangat yg muram aku pun bangun balik
bukak lampu
bukak kipas
amek ayaq masak sebotoi
bukak letop
bukak blog
nanges dlm blog


mcm ni rupanya penantian
selama ni aku tatau pulak siksanya menanti
huhhhh
rasa cam abes madu sepah dibuang buang la pulak
mcm dia dah jemu ja

perlukah aku bertindak cam selalu
buat tatau dan trus ja mencari dia
walau dia tak perlukan aku??
ishhh takkan aku nk berupa tak malu lg kot?
satg dia musti kata
"perempuan tatau malu"
uhhh!
arghhhhhhhhhh
lantak la dia nak kata apa, jnj hati aku bahagia
hati dia apa ada
keras cam batuuuu

k stop!
aku kena teruskan usaha mencari dia yg hilang di tenggelami kabus yang tebai..uwaaaa
bye!

0 comments: