BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, May 14, 2011

aku sakettt

ya Allah
aku takmmpu nak tahan suma ni
mengapa KAU hadiahkan aku dirinya?

mengapa KAU ambil kembali apa yg telah KAU beri??


hati kau masih kuat berkata-kata
hati aku masih kuat meronta-ronta

aku mahukan dirinya
aku mahukan dirinya
aku mahukan dirinya

aku sangat menyintai dirinya
aku sangat menyintai dirinya
aku sangat menyintai dirinya

aku perlukan dia
aku perlukan dia
aku perlukan dia

sayang!!
sedarlah sayang
aku sgt menyintai dirimu
aku sangat menginginkan mu
aku sgt memerlukan mu

sayang!!
andai kau tahu
seluruh jiwaku hancur bila kau berkata begitu
inikah yg kau mahu??

sayang!!
apa di dalam hatimu
apa di dalam akalmu??

mengapa masih tergamak engkau lakukan semua ini sayang??
mengapa??
mengapa?????????????????????


aku akan tetap sayangkan kau walau apa yg terjadi
walau aku perlu lihat kau dari jauh
walau aku perlu menyintai kau sowng2


0 comments: