BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 18, 2011

hey hey sayang !

alhamdullilah bersyukur sgt hari ini. =)

hey sayang,
hari ini aku nak sambung keja aku yg semalam, iaitu 'delete suma post2 lama dalam FB'.. saja ja tetiba nak delete, nk  kosongkan balik sumanya, tp suma tu take time gak la, sampai binau la mata aku.

dan hari ini
aku letih sgt2, yelah td p umah mmbr aku bertunang, dia bertunang, kwn2 yg lebih2..hahaha
satu hari suntuk aku habiskan masa kat umah kawan aku tu ha, then after dat, aku blk kg amek barang2 trus blk umah sewa.( yelah musti nak jupa mak n abah dlu, mintak izin blk umah sewa kan)heheh
opss. dan aku sedikit merasa sakett kepala sbb terkena ujan kat umah kwn aku td.. =(
efeknya aku dah mula batuk2 dan trasa kepala nak pecah dan akhirnya aku terpaksa memaksa diriku ini makan ubat yg pahett itu.. =(


dan jom continue blk cita hey sayang:
lama dah rupanya kita berchenta, aku igt bru semalam aku terima cintanya. nak dijadikan cerita la kan, td kan~ even kan ~aku kan ~letih kan ~aku tetap kan ~nak kan ~bukak kan ~FB kan ~sbb kan ~nak kan ~tgk kan ~sayang aku kan.. hehehe
after bukak FB lega la sket hati ini buleh tgk muka kekasih hati, tak sangka lak tetiba gambarnya dah berubah, mmg sejuk la mata tgk, hilang letih aku, td dah hilang setengah dah lepas jupa mak n abah, now hilang trus suma kepenatan aku pas tgk gambar dia pulak. ( i love u sayang)

** eh bukan baru 2 3 ari lepas ka gduh? soe blog, cuz we r now dah baek2 balik dah ~kan sayang kan..stended la kan, darah muda ni, asyek nak gduh ja kan, ( tetiba aku dah terlupa apa sbb aku slalu gduh ngan dia )

okay takpa, suma tu kan kenangan masa lalu, ok jugak kan kita gduh, at least ada jugak keja hari tu(sorang keja merajuk, sorang keja memujuk) hahah

haishhh... tp kan, sewaktu aku melangkah maju menekan "remove post" secara tetiba(ayat ngada2) aku terasa nak tgk blk post lama2 tu >>>>>>

>>>>>>>around oktober 2010 camtu la.
perghhhhh~manessnya ayat2 dalam tu, rupanya time tu aku dah menaruh hati kat seorang jejaka ni ( cewah cewah. jejaka ini a.k.a my sayang now) tp kan almaklumlah aku penah dikeciwakan, so dat aku malas nak tunjukkan yg aku ni ada hati kat dia.. haha
maka aku dengan berlagaknya buat tatau ja kat dia awainya (tp mmg btoi pada awalnya aku tamau pun, 2 3 minggu lepas tu bru aku sedar yg aku sebenarnya nakkan dia) mcm2 betulkan aku ni.. pisss!

___yg takleh blahnya dalam duk tamau tu kan buleh pulak aku p kapel ngan dia___

sebenarnya target aku taknak bg harapan kat sesapa da, so dat aku pun buat tatau ja even aku dah mula sayangkan dia, even kami cetat kapel.. ***ntah mcm mana la aku leh trima cinta dia kan( confius )
tp dalam hati aku, biarlah aku menyayanginya tanpa ada sesiapa menyedarinya. maaf, bukan aku nak berahsia tp aku rasa ini yang terbaek, aku takut ucapan sayang aku nnt buleh menyiksa jiwa aku ( mana la nak tau on dat time, his ex GF cum back, begging him.. again, again n again). biarlah aku sorang ja yg tau, maka takdak la nak kacu jiwa sapa2. termasuk jiwa aku la kan.
sbbnya if aku dapat dia, walau dia tatau apa sebenarnya perasaan aku ( maksudnya aku sgt bertuah),
if aku tak dapat dia tp dia tau suma perasaan aku ( maksudnya aku sgt tak bertuah)..
eh eh eh, ayat aku ni macam pelik ja bunyi kan?haha. biaq lah aku sekadar menaip ja, bukan aku nak baca pun.. hahahah

^^^^^^^inlah kenangan kan^^^^^^^^

mmg tak terjangka la suma ini terjadi
mungkin dah takdir kita akhirnya bercinta~
apapun aku sgt berharap akan hubungan ini, tamau maen2 lg
kali nak serius! nak bertunang! nak bernikah! nak kawin! nak mcm2!ahakss
(**gedikss)


~ masa dah abes~


jika cinta itu kematian.aku lebih memilih kehidupan
tapi jika cinta itu sebuah penantian'
lelah letih pun aku bertahan
nyanyian dari sebuah hati untuk cinta....

0 comments: