BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 12, 2011

aku rindu!

huhhh! letih sgt ari ni..
tp aku masih mampu tersenyum (",).. terima kaseh Ya Allah..
aku melihat keindahan pagi ini. sguh tak ternilai ciptaanMu..
hari ini aku masih bernyawa, masih tersenyum, masih mampu meneruskan hidup..

hari ni aku bgn awal pagi dengan niat nk pegi keja, tp ntah kenapa takdak mood nak p. so dat aku mandi2, kemas umah, basuh baju, kemas buku2 n rilex2 sat kat lua umah.. lama pastu aku lepaking atas katil sambil tenung my BFF ngah tdo.. she's so sweet =).. apa yg ngah aku pikirkan ni eh? ntah la.. lastly aku pun tetido..
when aku bgn, 1. my BFF ngan kengkwan umah aku dah ciap nak blk kg, 2. abg aku call tanya bila nak blk kg (15 menet pun dah smpi dr umah sewa aku),  3. pegawai aku lak text tanya knp tak datang keja. 4. aku masih terdiam membisu melihat keadaan sekeliling sambil carik2 enset aku yg tenggelam dalam bebear2 aku..

aftr tgk ja enset tu, aku trus malas nak bgn cuz xdak msg from my love. =(

>actually, hari-hari aku now sgt memerlukan dia (efek byk kalu takdak dia, aku jadik cpt nak marah2, aku jadik no idea nak wat keja, aku jadik malas, aku jadik serabut then suma yg aku buat tak kena, pastu yg aku tau cuma nak tdo n trus tdo ja)<

aku ni nampak ja ganas kan tp dalam hati beserabut ngan kejiwangan kan.. hehe
then, aku pun tido n trus tido lg dgn harapan leh jupa kekasih hati dalam mmp.. tp tak jugak. apsal la xmmp dia tatau. haish. tensen sguh! (dalam hati ni bersusun2 perasaan rindu sampai senget sana senget sini bila aku berdiri)

cewah cewah heran seketika ** aku ni nak kata ngah hot berchenta tak jugak, tp tatau apsal aku rasa macam baru sgt bercinta, mcm excited pelik ja (myb sbb kami selalu gduh truk2 kot or sumtink else yg aku sendiri masih mencarik jawapannya)

sambung cerita asal balik, secara tak terduganya~ enset ku menyanyi kuat! opsss abg call lg. kali ni dia dah ada kat luaq umah.. haishhh.. ( menganggu la, aku dah la duk tgu mmp jupa kekasih hati)hahah
as usual mcm2 la dia duk pumpang2( bgn lewat, tak blk kg lg, itu la ini la) aku pun bg la byk alasan ** satg nak p kem, ari ni keja la. bos dok call swuh p dah la la la laalalalala.
pelik bg aku > awat tatau 2 3 bulan ni dia amek berat sgt ngan aku, famili aku pun mcm care teramat sgt tentang aku.(myb sbb aku  masuk wad ari tu kot, takkan depa igt aku nak mati dah kot?hahaa) tp menda tu dah lepas 2 3 bulan dah.. emmmm.. tp efek nya aku skrg mmg mudah sgt nak demam.. =(

eh dah merapu byk dah ni, pastu aku pun ciap p kem, p wat keja.. bz sguh rupanya aku.. byk keja aku tak ciap lagi rupanya.. mau tak ciap, rame sgt belakun pulun nak wat keja aku. serabut aku tgk org2 yg buat2 rajin padahal tatau apa. haihhhh.. aku pun keep continue my works. dah nak ciap. sket ja lg~ suka! tetiba bos aku mai 'dah ciap keja? ada copy arahan kawad?bila nak kawin?' peliknya soklan. sgt tak berkaitan. aku musykil (time tu kekasih lak call, adush muka trus laen =), mmg aku sgt suka dapat call dr dia) knp tetiba ada terselit soklan tu ha.. ishhh2..

trus tatau nak tulis apa dah >tetiba dapat msg yg agak sedih jam8.40<
out * he said adakah aku dah berubah? aku tak perluka dia? aku dah lain?
mmg takleh trima~ semput trus napas, mcm nak mati sat

0 comments: