BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 11, 2011

dirimu adalah segalanya bagiku~

as usual, cita cerita cinta aku bermula lagi
actually blog ni mmg aku create khas tuk percintaan aku kepada manusia, so mmg suma dalam ni sgt berkaitan dengan CINTA itu sahaja, sekian. hahaha


ok now jum terjah cinta itu:

hey awak,
              kenapa la hati saya sangat sayangkan awak? 
              kenapa la jiwa saya sering mendambakan kaseh awak?
              kenapa la fikiran saya slalu terbayangkan awak?
              kenapa la saya memerlukan cinta awak?
              kenapa awak??? kenapa?? awak!!!!!!
              saya SAYANG awak! selamanya~
              bila dengar ja suara awak, jantung saya berdegup kencang
              bila awak diam menyepi, nafas saya tersekat dan melekat 
              (hahaha)
              bila awak ada disisi, dunia saya indah skali mcm cita-cerita 
              dalam tv
              bila awak jauh dimata, hati saya ikot awak skali.. (^_*)



~i love you~

saya tak pandai nak menulis cerita, dan saya juga bukan pengarang novel yg teror
so apa yg saya rasa, trus ja saya taip laju2 (sambil terbayang yg saya tgh cium si Dia tu laju2)**gatai
saya tatau apa yg speselnya 'si Dia' tp apa yang saya tau spesel or not saya memang teramat dashyat la perlukan 'si Dia'. aahahah
tak kisah la brapa kali saya penah terluka, berapa kali 'si Dia' terasa
berapa juta kali kami 'acting' (menderita/tersiksa) tp akhirnya tetap cerita yang sama
saya perlu 'si Dia' dan 'si Dia' perlukan saya..

1
2
3
4
5
6
7
8
9
~jom layan~


     



0 comments: