BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 29, 2011

cinta.cinta.cinta

wowowow.. tetiba rasa lama sgt tak tulis blog~
sori sayang, masa slalu sgt mencemburuiku.. ehehe


btw, hi my blog + my lappy (*_^)!
hi my dear, my love, my soul, my oh my B.. =)
im quite bz la dis week, humm
lotih sgt2 la kan, 1st time praktikum..


lama tak update smpi tatau nak update apa dah
ermm.. actually, banyak menda dah berlaku time kau takdak blog!!!!
sampai kering ayaq mata aku
aku nak carik kau, tp aku tak dapat!
masa dan tempat sangat tak mengizinkan aku bertemu kau
aku mmg takdak tempat nk ngadu time tu
aku tamau carik org laen selain kau dan dia



2 3 ari lepas
aku rasa renggang sgt ngan dia.. jauh jauh sejauh kedah ngan kl
mcm tu la yg aku rasa, tp dia aku tatau la..
mula 48 jam dia tinggai aku, pastu 24 jam dia try jauh lg..(using mathe in daily life kunun =P!)
time tu parah sgt, ~mls nak igt dah~
^^^^^geram^^^^^
**actually all dis hepen becos miscommunication ja
tp aku tertanya2
knp perlu berlaku eh?
aku ni cakap bahasa apa eh smpi dia tak paham??eish eish eish
tp apapun alamdullillah suma dah setel
then kami pun dah berbaek2.. =)
yg takpaham tu dah dipahamkan
yg paham tu dah tak dipahamkan.. kan kan kan kan

____________________________________________

aku ni nak kata mature sgt tak jugak 
tp semua yg kurasakan berlainan dengan apa yg pernah berlaku sebelum ni
suma yg aku lalui tak sama dengan apa yg aku lalui dgn dia
kasihku padanya mengajar aku erti kesetiaan
cintaku padanya mengajar aku erti kejujuran
sayangku padanya
mengajar aku mengenali erti sebuah kehidupan berpasangan
**cecece.. ayat aku mcm dah kawin ja kan..hahah


apapun
aku tak mengharapkan balasan atas apa yg aku lakukan
aku hanya mengharapkan kau bahagia =)
aku mahukan ianya terus berkekalan.. PissS




***teringat aku satu ketika dulu
kawan aku pernah berkata
" cariklah lelaki yg bila ampa pandang wajahnya, ampa rasa tenang, bila ampa dengar suaranya, ampa rasa sayu, bila ampa pandang wajahnya, terasa sejuk dihati. bila ampa dekat dengannya, ampa rasa selamat. itulah sebaik-baiknya jodoh yg tercipta untuk ampa. tp berwaspada, jgn carik lelaki mengikut nafsu (cth: ensem, kaya, stylo or apa2 ja) kerna suma tu hanya sementara, so carik lah lelaki yg teguh imannya, mampu mendidik ampa, lelaki yg hatinya seindah permata, insyaAllah ampa akan bahagia"

actually, ayat ni kawan aku tu bg kat aku time dia ngejas aku dlu.. hehe
unfortunately dia ja rasa camtu kat aku
tp aku sebaliknya.. hehe
maaf ya kawan, mungkin jodoh kita hanya sekadar dalam persahabatan =)





hari ini:
aku hidup hanya kerna Allah
aku mati hanya kerna Allah
segalanya hanya kernaMu ya Allah

andainya hadirnya kamu dalam hidupku kerna Allah
aku sgt bersyukur
andainya datangnya cintamu kepadaku juga kerna Allah
aku sangat menghargainya
andainya kaseh sayangmu tertulis untukku
aku sgt berterima kaseh

terima kaseh ya Allah
terima kaseh kerna memberikan aku kebahagian
terima kaseh kerna menghadiahkan aku dirinya
terima kaseh kerna memberikan aku peluang mencintai dan dicintainya
terima kaseh kerna memudahkan segala-segalanya
.amin.



0 comments: