BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 12, 2011

bila lama tak update kan

lama rasa aku tak update blog ni, ntah blog ni mcm tak wujud pun ada.. ahaha

tp kadang-kadang blog wujud time aku ngah marah2 or gduh2.. mcm2 jugak la aku ni..
haihh lama rasanya tak ngukir soalnya hati dalam ni, selalunya indah, dan ada jugak kadang-kadang tak indahnya.
rasa mcm ngah becakap ngan letop la pulak. haha

hi letop, awak comei sgt hari! awak baik sgt sebab sudi bantu saya luahkan rasahati saya ni. awak memang kawan yg terbaek la. walaupun awak takdak nyawa tp awak sgt setia dengan saya.. =))

letop     :apa yang awak rasa saat ini?

aku       :rasa mcm2 la, letih, ngantuk, penat( sbb 2 weeks ni full ngan kelas) tp rasa hidup ini indah sebab ada awak yg comei dan yg paling penting ada kekasihhati yg selalu mewarnai dunia saya. eh eh eh terlepas sudah.

letop     :so nak cita apa mlm ni?

aku       :mcm2 nak cita! mcm2 nak luah! mcm2 nak taip! mcm2 laaaaa

nak cita sal hidup hari lepas. hidup hari ni. hidup malam ni. hidup hari esuk. walau tatau camna lg~
sememangnya sgt byk ceritanya.. =))))
opss. tp skopnya kecik ja tuk cerita ni, KASEH. SAYANG. CINTA. ehehehehe

penah satu ketika dahulu aku sgt tak berapa berminat dgn lelaki, tp now tatau sebab apa? dan aku sgt tak paham knp? aku sgt memerlukan lelaki. ahaaha. pelik tapi benar. mungkin itu dlu kan.. yelah dunia dulu dan dunia sekarang byk sguh bezanya. contohnya la kan 'dulu polis pun pakai seluar pendek lg, kan kan kan'.. nak jugak guna nama polis. hahaha
haihh tetiba la naek pulak nama polis ni dalam otak.. opsss owh abg polis(mengelamun sebentar)ahaa.. 
secara tetiba lak terbayang andainya (polis+cikgu).. sweet sgt kan..=))

eh eh. dah terpesong dah ni. eh letop yg masih setia. 
sudikah engkau mendengar rintihan sepi hatiku?hehe
aku sgt merindui seseorang, dari hari lepas, hari ini, masa ini dan hari depan aku akan tetap merinduinya.
mcm mana nak kurangkan rasa rindu ini? tamau hilangkannya, tp jus nk kurangkan, sket pun jadik la..
andailah dapat aku terbang bebas seperti burung( tp time hari tak ujan ja la), akan aku terbang p satu tempat sahaja, tempat dimana ada dia. andainya dapat aku meresap kedalam udara, musti aku dapat merasakan tiap hembusan napasmu(sambil layan lagu dealova). andainya dapat aku bersamamu, alangkah indahnya duniaku ini kerana segalanya bukan lagi mimpi.. (^_^)

dia dia dan dia.. dia segalanya! dia is kawan. dia is lawan. dia is sahabat. dia is penjahat( pencuri hatiku). dia is kekasih. dia is pencinta. dia is segalanya. dia yang slalu membahgiakan aku, dia juga yg slalu menyiksa hatiku dan dia jugalah yg membuatkan aku sempurna. dia terlalu bermakna bagiku. dia adalah milikku.

masa masa dan masa.. masa yang agak menyiksa.. masa ada manis dan pahitnya.. masa yg tetap akan berlalu.. masa yg tetap akan berputar.. masa yang membantu..  masa penyebab suatu penantian.. masa penyebab satu kebahagiaan.. masa penghilang kesengsaraan.. masa is waktu. masa is tarikh. masa is bila. masa is 20.11.2011.. haahaha

kaseh kaseh kaseh dan kaseh. normal kan? kaseh perempuan kpd lelaki. kasihku kepadamu. kaseh membelai jiwa. kaseh menjaga hati.  kaseh yg sngt setia. kaseh terikat bersama sayang.. actually kaseh dan sayang mmg indah, indah bila dijaga disiram dengan keikhlasan dan kejujuran. sguhnya aku tak pandai menilai ertinya kaseh dan sayang itu sebenarnya. tp apa yg aku tau, perasaan itu adalah nikmat yg sgt istimewa. pemberian Tuhan kepada makhluknya. aku sgt bersyukur kerna aku juga mampu memilikinya (even kadang2 gduh mcm ngan apa lg, tu pun jgn sayang sayang sayang)hahaha. stended la kan, sedangkan lidah lagikan tergigit, inikan pulak aku kan.. =)

cinta cinta cinta dan cinta.. byk cinta yg perlu ada dalam setiap diri manusia. cinta kpd ALLAH, cinta kpd Rasul, cinta kpd agama, cinta kpd kedua ibubapa. cinta kepada keluarga. cinta kepada negara. mcm2 lg la cinta dan cinta yg terakhir bagiku ialah cinta kpd kekasih.. cinta aku dan kamu sememangnya selalu merewang~ haaahaha
aku kata cinta, dia kata cinta tp satg gduh cam besa. nak baiknya susah tp nak gduhnya sat ja. ni la yg slalu org kata, kadang2 cinta tu menyiksa jiwa kalu tak dijaga.. hehe

last for tonite: even aku slalu gduh truk, slalu sakithati tp lebih byk aku gumbira bila ada dia. even bila gduh, trus nak putus la itu la ini la, masing2 mula buat perangai la. then lepas 2 tu tau la pulak nak carik masing2. haha! sbbnya mmg tak lengkap hidup aku tanpanya, even dia noty suka melayan awek lain( dah penah gduh sbb ni), tp aku cuba buat tatau ja.. hahaha.. bila dah lama2 suma ni jadik kenangan indah sgt..

notakaki: taksabaq nak kawin!




0 comments: