BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 22, 2011

wek wek

luahan rasa: mcm mana kita bule kapel? smpi serius macam ni? mcm mana ya?? ahaks


alkisahnya: dlu bf aku ni ngayat aku cam kayu ja, bule msg pun strict ja, tak jiwang2. pastu duk wat kata suka kat aku. helo! aku dgn kemaihnya layan tak layan ja. biasa la kan gurls musti nk laki yg teror ayat ( mudah caer la kot). hehe. 


tahun pertama:

menjeling sahaja.. terdetik rasa suka, tp masih tak paham maksudnya.

tahun kedua
ngayat skali 2, pastu trus diam..


tahun ketiga:
 ngayat pastu le p jupa kat mall, pastu tgk muvee, bule pulak tgk mcm kayu ja. siap buat muka kenai tak kenai ja. elok blk asing2 lak nek moto pastu bule pulak time tu la baru nak becakap (time tu jugak la ada awek 2 org nek ego duk wat segak depan aku smbl duk tgk bf aku pakai baju pink, pastu bf aku pun dgn kemasnya bule duk wat tak pueh hati p nk tanya bule). la ni dia nak show off dia hebat la tu, tp al-malangnya aku buat tatau ja. siap pas blk tu aku trus diam sbb teringatkan perangai lawak dia tu. pantang sguh kalu org nengok dia. ahaks

tahun empat:
dia putus cinta atas halangan org tua, aku lak mmg nga single n available. dan oleh nk mengelakkan rame duk mengayat aku, aku pun tatau camna leh trima dia (walhal sebulan b4 tu dia mai beraya kat umah ku siap bwk awek dia kot) hahahaha.

sebulan pas kapel:
aku masih baru dan tidak tahu camna nak layan kan, pastu dgr la kisah2 sedih dia
(time tu aku konpius lg, dia bru putus bule trus kapel ngan aku, takdak tempoh edah la pulak. even aku ni ha tak penah serius bercinta tp ada tempoh edahnya setahun)

tapi
aku layan ja, ntah mcm mana, dlm byk2 aku pilih dia
dalam byk ayat aku chus ayat dia yg skema. ahaks

slow2 aku nak show off sayangku
tatau dari celah mana la lahirnya rasa sayang kat dia
mmg bukan secara tiba2
mungkin dah lama tp sebab ego aku tak penah rasa
aku pun cool ja kaver diri
buat mcm aku ni teror la bercinta
(padahal sebelum ni deret maen2 ja bercinta)


lama2
aku tak sangka
serius!
dalam tak sedar aku begitu menyintainya

yes. aku tak mengaku lg cinta itu pada awalnya
sbb dia muda, sbb dia adek kwn aku
aku pendam sat. **dlm sari 2 ja pun. hahaha

pastu aku tak kisahla
kau muda, kau tua
jnj itu cinta
mmg kaseh dan sayang dan cinta
datang sesuka hati dan pergi mcm tu ja
tp andai kita sambut kedatangannya dan jaga ianya
insyaAllah bunga2 cinta itu akan berputik dan berkembang mekar
dan 
harum baunya jika ianya dijaga kesuciannya


tahun kelima:

aku dah siap ada plan nak kawen dah pun
hebatkan cinta
walau byk halangan
andai itu jodoh kita, jauh mana halangannya
akan terbuka jalan yg luas tuk kita sama lalui..
akhirnya beginilah kita

........
bergaduh bagai anjing ngan kucin
bercinta bagai nak rak ( waktu baek la)
tatau la nak describe mcm mna kita ni
mmg ada saja kan kita
hahahahaha







i love u

* u yg suka buat i geram
**u yg suka saketkan hati i
***u yg mencurik hati i
*u yg slalu ada ngan i
**u buah hati i
***u adala segalanya bg i

0 comments: