BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 3, 2011

kenangan~

hatiku berdegup kencang. Ya Allah, apakah tanda ini? Ya Allah selamatkanlah dirinya walau dimana dia berada, berikanlah dia kekuatan seperti mana Kau berikan aku kekuatan ini. berikanlah dia kebahagiaan. tak sanggup aku lihat dirinya menderita, tak mampu aku melihat dirinya bersedih. aku tak kuat bila dia begitu, aku hanya mampu melangkah jika dia kuat.! Ya Allah, dia tidak matang lg, jgnlah duga dia sebegini, biaqkan aku sahaja yg menanggung sumanya, asalkan dia bahagia. Aku pohon padaMu Ya Allah.

knplah aku bersikap begitu terhadapnya?? knp dia terima keputusan aku dlm keadaan marah?? knp perlu dia menghukum dirinya dan diriku?? knp perlu dia begitu??.. dia tidak matang, dan kenapa aku yang matang ni takdapat nk membantu dia tg begitu?? Ya Allah knp aku begitu buntu td sehingga aku tak memikirkan suma ini, knp aku biaqkan syaitan menghasutku, Ya Allah apakah suma ini suratan takdirMu??



0 comments: