BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 3, 2011

ahaks! gudmuning! selamat ari jumaat! :-), btw indahnya pagi ni, rahmat tuhan, cerah dan berseri2 hari ni.. alhamdullillah syukur aku masih bernyawa, bernapas dan masih mampu bersandar di depan letop. pagi ni secara otomatiknya bgn dr tdo yg tak smpi sejam lbh (dkt2 jan 6 pagi baru tdo, sbbnya gaduh ngan kekasih) dan bergelar single n available. opss! knp ni? mengapa? jgn tanya apa2 k. mls nak menjawab(bajet artis kan, padaal takdak sapa tanya pun). semuanya takdir tuhan. walaupun hakikat ini membunuhku tp aku tetap perlu meneruskan hidup ini, tetap perlu tersenyum seperti ini :-), dan anggaplah suma ni tak penah berlaku, hanya mmp yg panjang.

eh aku dah single? haha. mcm agak tak KENA di situ, mana ntah angan2 nak kawen awai kununnya, heboh merata, habuk pun takdak. haishh malunya nak jupa dunia. dah lantak la, nk wat cmna menda dah nak jadik, bukan aku yg mahukan semua ini, tp sudah takdir tuhan, terima jelah kan. takdak jdoh kan, nk wat cmna. takkan nak paksa. menda org dah tak perlukan, biaqkan jelah

eh sedang aku menulis blog ni, terdengar suara merdu la bergema, Allah Allah hu Allah hu Allah.. suara tu makin kuat, mungkin dr mesjid dekat2 ni kan. syukur ya Allah, walau besar mana pun ujian Mu, Kau tetap ada bersamaku. Terima Kasih ya Allah. Kau berikan aku kekuatan, Kau berikan aku ketabahan. walau peritnya ujian Mu, itu tetap satu ujian, Terima Kaseh kerna mengujiku, Terima Kaseh kerna menyayangiku. saat aku kesedihan pagi ni, Kau lontarkan suara2 itu agar aku tenang dan teringat padaMu, agar aku tidak tersesat.aku bersyukur atas segala pemberianMu, dan aku redha atas segalanya yg ambil dariku. mungkin aku tidak mampu menjaganya, sbb itulah kau ambil kembali kan. aku pasrah ya Allah. sesungguhnya aku hambaMu yg lemah. berikanlah aku petunjuk bahawa masih ada sinar yg bercahaya di hadapanku.. :-)
amin

0 comments: