BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 2, 2011

perlukah?

ouch! apa ni? awat rasa semacam ja
makin pantas hari2 berlari
makin kuat rasa ini
huhhh! tak mampu nak tanggung sowg2 la
blog ni pun kekadang ada, kekadang letop takdak 
kau pun takdak kan blog.. :(

hari ni, dapat ja letop trus call b
perghh, jus nak say thanks sbb repairkan letop ni
elok aku bukak ja letop ni
aku pun bukak la fb yg dah lama sgt la tak bukak
tup tup trasa nk bukak fb b
WoopsS! dasyattttt! macam2 msg nmpknya
ok jgn jeles! cuba jgn jeles! plsss
dah try tp tak mampu, mau nak melenting jugak
mau taknya, duk rsa aku sorang ja yg dia layan, tup tup rame lg dia layan
yelah kan laki nih pantang ngan pumpuan sexy
yg tak sexy mcm aku nih letak tepi jelah kan
apa bule buat, nasib badan kan :(


ha kan aku dah bebai
dan secara otomatiknya satg b pun bebai jugak
so cepat2 la aku pujuk diri aku
then bule la pujuk b kan
:(
perlukah?
perlu la, dia kan otai (kata b)

0 comments: