BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 25, 2010

mcm cita TB aihh...

mlm ni aku bz ngan preparation suk nak jadik PENGEPIT mmbr aku
akai jadik pengepit tuh sbb nak test market.. aahaha

org len nak kawin, aku yg lebih2.

opsss..
kisah buhsan:
~
~
ex-bf aku call aku td..
perghhh.. ajak kuaq kununnya( akai nk jupa aku la tu).. hahaha
tp so soe la cuz aku dah BAIK ngan Ehem2.. hehehe
tatau la baik sat ke lama..
masing2 pakat angin kencang, tambah2 aku pulak kuat bebai
n slalu ja nak menang
*yelah kalu KAU milik aku, musti la aku nak menang slalu,
sbbnya kau akan mengalah kerna sayangkan aku*

tu ja sbb aku nak menang, xdak sbb apapun..


syok2..


apapun td aku dah gtau sumanya kat "SESEORANG' tu suma hal ini..
awai dia mcm xphm jugak, tp aku lembutkan skit hati aku explain pelan2..






akhirnyaa...........=)sukahati





lewat malam ini:
aku dan  aku dan aku dan aku dan aku


aku rilex ngan kwn kesygan aku
(smbl mkn nugget kfc),
 cool n tetiba dpt 1 msg yg agak heran;
dr sum1 yg  aku minati  seketika dlu
tp aku xlayak untuk dia sbb dia terlalu sempurna bg aku
dia sangat  baik, slalu bg nasihat yg bermakna kat aku
aku kenai dia pun bru lg, xsampai la setahun kot...
tp b4 ni kmi rapat la sbb aku kan single time tu
so rame la yg nak rapat kan
*akai nk ngorat la suma tu
tp  mlm ni  msg dia agak  memeningkan aku
rupanya mmg betui dia sukakan aku
mmg btui dia dah sayangkan aku
sguh aku tak sangka

tp    .................................................
aku  dah ada SESEORANG......
knp dtg lewat  3jam?ehehehehehe
kami bru ja baik blk ni ha... ishhhhhhh
dia aku MINAT,  seseorang tu aku SAYANG
confuse la pulak.. adeshhhh
mcm2 aih cerita tera nak tua..   



now i duno wat shud i do
i duno wat shud i say

0 comments: