BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 24, 2010

cerita ~SEMALAM~

aku sgt sedih semalam..
SEDIH sgt2 la..
SANGAT2 sedih la..
sgt sedih LA sgt..

aku tamau blk umah..
muka pucat, mata bengkak, hati berdarah..ahahahaha
tp kan semalam kan kan kan
aku kan
call kan
ex-bf aku kan yg dah hampir setahun aku tinggai
(dia slalu ja carik aku, tp aku xpenah pun nak layan)
-bila aku carik dia, nasibbaik dia layan-
*SYOK2*

"hi. salam. buleh saya cakap ngan A"
~u ni salah org ni, i ni A, u nak carik sapa~
"mmg i carik u la, tp takpalah"
~ha ni u musti da mslh kan, i kenai sgt la ngan u, awat ni?~
"eh memandai ja, xdak apa lah"
~u.. i kenai sgt dgn u, u xpayah la nak ckp xdak apa2, nw cita kat i apa mslh u~
**nada dia cam biasa la, memujuk.. mmg dlu pun camtu kalu time aku bebai.. hahaha
tp aku mmg SUSPECTCHEESE la mcm mana dia leh baca otak aku SETELAH sekian lama

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

then aku pun cita la suma kat dia..huhu
LEGA
tp last skali dia kata
~cam besa la u, deret buat keputusan xpikir, cua la pikir skit~
dah dah tamau sedih tamau nanges..
i p kat u la stg
*dia ja yg paham aku setakat hari ini, tp setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan..huhhhh
**dia paham aku tp dia bukan untuk aku

(^_*)

THANKS la u, even dlu u penah sakitkan hati ini, tp i still carik u kan..
sbbnya u ja yg paham i.. wakakakakaka
n sbbnya condisi cita kedua sama dgn cita i ngan u dlu..
so u ja yg tau cara nk handle i..

end jelah kat situ..
n THANKS jugak to "sum1" ni yg slalu ada ngan aku, slalu kena marah ngan aku.
THANKS for cokelat n conneto..


bajet nak sejukkan aku la kununnya.. hahahaha

~TAMMAT~

maka dgn itu berakhirlah cerita lara 23..haha
ni nak mula cita 25 pulak..heehe

0 comments: