BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 24, 2013

#malam#yang#suram#

ok. SERIUS. aku rendu gelak tawa aku sendiri.
oh apa yg aku mengepekkk nih. gelak tawa sendiri??ngeeee
kau tau: aku asyek menangis ja. semuanya serba tak kena
dari mana hadirnya "ketidakhadaman" kasih sayang ni tatau lah.

ok. kau boleh cakap kan. tak payah nak tengking2 bagai
ok kau baik tp kau menyakitkan#mulut kau berbisa lebih berjuta kali ganda dari ular tedung HITAM

2013
aku nk ja cakap "tolong jaga perasaan aku!"
kau baik dan baik tp sifat kau suka merendahkan org lain, suka menengking
buat aku makin tak selesa!!!!!!!! tak selesa !!!!!oiiiii tak selesa!!

hati ini berbicara dimanakah salahku??
salahkah aku mencuba menjadi seorang yg bertanggungjawab??
aku cuba masak, mengemas, jaga anak mcm yg kau nak
tp ada kau penah hargai??

PARt 1

kau igt tak, ada satu hari, kau blk keja PENAT dan dgn muka selambanya kau kata "oi tak reti kemas rumah ka?". menyirap darah aku, tp aku terima dgn positif sbb time tu barang2 anak kecil SAHAJA yg memenuhi ruang tamu sbb aku "berkampung" disitu. yg lain baru saja aku kemas. seingat aku tak penah lg aku tak bgn pg kemas umah, setel dapur n kemas baju. setiap hari rutin aku berjalan mcm tu walaupun aku tak biasa tp aku mencuba membiasakannya!

PARt 2

ok kau bg aku hadiah mahal
aku gembira tersenyum kebendaan
TERIMA KASIH

tp aku kekurangan keikhlasan
ada kau bg aku kejujuran?? aku tak mampu tersenyum kebahgiaan!!!
bila saat aku melihat kau menelaah wajah-wajah bidadari yg seksi bagai cantik bagai
aku rasa lemah longlai
tp aku cuba memujuk hati kecilku ini menerima segala ketentuan ilahi
aku belum cukup sempurna utk menjadi tatapan kau


PARt3

kisah malam ni sgt menyayat hati
aku sering kena tengking depan baby kita yg baru lahir
aku malu dgn anak kecil ni, walaupun dia kecil tp dia terpaksa melihat ibunya memendam kedukaan
melihat bapanya yg "BERGAYA dgn ketegasan"
hanya anak kecil ini yg memahami hatiluka ku ini



UBAt aku

setiap hari aku menangis dibahunya
dia tersenyum dan cuba membuat aku tersenyum bersama
dia membuatkan masa aku terisi PENUH dgn karenahnya
syukur ya ALLAH

0 comments: