BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 16, 2011

hati lara

belum hilang lg inai di jariku,
sudah menyembah bumi airmataku,
sguh kan org tua2 slalu kata,
berkawin ni byk dugaannya.. hidup tak selalunya indah

actually takdak apa2 mslh antara aku dan dia
cuma aku mungkin tak pernah terpikir yg dia lebih pentingkan masanya
aku sedar aku tak seberapa,
mungkin aku terlalu mengharap belai kasihnya
byk tahun lg nk bersama, mungkin dia tak mau nk guna sepenuhnya
tp aku teringin nak jadik seperti mimpi2 aku

hey,
aku cinta kau seadanya.. aku sayang kau segalanya...
cintaku aku ikhlas, kasih ku jujur tanpa ada batasnya..

tp knp aku takdapat nak rasa segalanya????
mungkinkah masih terlalu awal untuk aku merasa???
mungkin ini hanya mimpi??
aku dah menjadi seorang isteri??
wajarkah aku bersuara mengenai masa??

wey,
tak sedarkah kau sudah berdua??
tolonglah sayangi aku seadanya..
berikanlah aku masa, masa tuk rasa disayangi..
masa tuk rasa dikasihi..

adakah terlalu awal hubungan kita ini?
mungkin kah kau juga tak bersedia seperti mana aku yg sedang mencuba??
maafkan aku cukup trasa dgn segalanya..


maaf skali lg
kasih yg kau labur di dalam cintaku
masih belum cukup, masih belum kuat
aku perlukan kasih seorang suami yang setiap saat nafasnya berlalu bersama nafasku
walau kita berbeza dgn org lain, tp aku nak bahgia

pintaku,
bahgiakanlah aku sementara aku dipinjam kpdmu
saat KEKASIHKU menjemputku
bahgiamu tak ku perlukan lg sayang...

hati kena tabah, jiwa kena pasrah
aku mulai merasa kosong walaupun hadirnya dirimu sayang (sbb kau ada depan aku tp kau lebih pentingkan apa yg kau minta dari aku)
adakah aku ni umpama sampingan? memuaskan nafsu? menjadi hamba?
atau sekadar peneman bicara tika kau perlukan aku?????

Ya ALLAH,
ampunkan lah dosaku
sekiranya rasa ini terbuku dihati,
hilangkanlah hatiku ini, agar tiada sedikit pun rasa ini meragui kasih suamiku..
berikanlah aku kekuatan agar aku mampu menempuhi cabaran dan dugaan yg mendatang
agar aku tabah dan cekal bergelar seorang isteri

amin..

0 comments: