BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 9, 2010

sikit sikit angin..

testing2..


td ptg aku kuaq jln2 ngan kwn baik
p tulun mmbr aku post moto dia p kelate
student kan camtu la, nak bwk p malas, men pos2 jelah
then lepas tu singgah town sat
teringin nak makan tomyam cina
nahh...........perggghhhhh
meletop sgt, ngan pedasssnyaaaa hanya buleh dihilangkan guna mc flurry(oreo)
'kata kwn aku'..hahaha

huhhhh!
skali lagik bakal tersumbat la idung aku.. 
tp xsetel lg
otw blk umah, mmbr aku lg sowg pulak ajak singgah kedai petani
wowowow.. ada jus CINTA
adoyaiiii.. mmg buncit la perut aku ni ha
pas makan makan, makan dan makan.. haihhhh
(terpikir sejenak: kalu gumuk sgt nnt bf aku tinggai aku ka dak eh?)hahaha





~~~~~~~~~~~~~~~
smpi kat umah
mcm biasa la, duk rasa lama dah baik
saja ja nak carik pasai
men tekan2 suis kipas besi
biar angin kuat, abes terbang suma menda.. ahahaha
alkisahnya...

maka terjadiklah pergaduh kicik
kicik sgt, mcm xbesh la pulak
sebenarnya takdak point dah tp aku carik jugak point bg jupa..hahaha
kecian dia nak melayan ja aku yg mcm2 ni

nasib badan la awak, terpaksa melayan aku ni ha
hahahahahahahahahahaha
sukohati..........




0 comments: